💫20💫

478 60 16
                                    

Nu sunt voturi, nu sunt actualizări


Am uitat cum se numea roșcata, nici nu îmi aduc aminte sa i fi spus numele în carte pentru că am citit tot dar nu i-am găsit numele.




Jungkook a rămas blocat. Ce o să se întâmple acum?

Taehyung, in schimb, a început să alerge in urma fetei.

— Sunhee! – o strigă

Vede cum fata intră într-o clasă goala așa că el intră în urma ei.


— Sunhee...– el încearcă să își liniștească respirația in timp ce o vede pe roșcată plângând.

— N-nu pot sa cred...jungkook este gay – fata începe sa plângă și mai tare


— E-eu...– lui Taehyung îi venea să plângă din cauza fricii. 

Daca este așa nervoasa încât o sa le spună tuturor?

El nu știa ce să spună  așa că așteaptă ca fata sa se liniștească

— Taehyung...nu știam că voi aveți o relație – spune ea.


— N-nu avem o relație. – încearcă să mintă, de fapt era și adevărat, jungkook nu a spus ca sunt iubiți iar Taehyung nu la întrebat dacă sunt împreună.


— stai liniștit, doar voiam să îmi cer scuze. Nu știam că voi aveți o relație așa că încercam să mă apropii de el, scuze daca te-am făcut să te simți rău. – Taehyung se liniștește un pic când aude acele cuvinte


— nu-i nimic, ce-a fost a fost – îi spune cu un mic zâmbet. O întrebare îi stătea pe vârful limbi dar nu știa cum să o facă.


Fata se rade de câteva ori când își da cu seamă de teama băiatului


— daca îți faci grija că o să mă duc la director sau la poliție, stai liniștit, nu o sa o fac. Chiar daca noi doi nu ne înțelegem bine iar mie îmi place profesorul Jeon, nu o sa mă bag in relația voastră. – îi zâmbește — daca mă scuzi, trebuie sa plec, am mult de plâns acasă. Tocmai mi-au frânt inima. – zâmbind, fata părăsește clasa rapid.


“wow...mă așteptam macar la o lovitură sau ceva, la vreo amenințare...dar se pare că este o fata buna ”

Se îndreaptă către clasa unde era înainte cu jungkook

Trebuia să îi spună știrea.

Mergând către clasa, mintea lui zboară către călătoria pe către trebuia sa o facă.


de multe ori adolescenți își pierd virginitatea într-una dintre aceste călătorii, sper ca eu și jungkook...sa avem timp singuri. ”


Gândește cu un zâmbet și obraji roșiatici


“ de-abia aștept călătoria!”







___________________________________________












care a fost cel mai ciudat capitol(sau carte) pe care l-ați citit vreo data?


Eu am citit o carte în spaniolă in care jungkook era vampir iar Taehyung era omega, Taehyung era transformat în lup și își caută sufletul pereche care era  jungkook. Faza este da Jeon se prezenta ca vampir și avea perioadă de căldură (?)  El era în camera lui și nu știa că părinți lui adoptivi au adus un câine acasă, câinele acela era Taehyung. Când Taehyung a intrat la jungkook în camera era încă un câine și jungkook a avut sex cu acel câine.

In nici un moment Taehyung a fost un uman în timpul sexului ceea ce a fost ciiiiuuudddaaaat



Miss Taehyung 👑Kookv👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum