MR. J - 8

2.8K 179 0
                                    

"I smile but inside i'm dying"







Nayra memandang Permaisuri Eryka kemudian memandang Mr. J. Nayra mula menggunakan isyarat mata dengan Mr. J.

'It's alright' desis Nayra kepada Mr. J

Mr. J ternampak pisau di atas lantai. Dia terus mengambil pisau itu dan tuju kepada Permaisuri Eryka. Mr. J sinis tetapi tangannya sedikit bergetar. Nayra nampak Mr. J cuba berlakon berani di hadapan Permaisuri Eryka.

Mr. J tak nak kelihatan lemah dihadapan Permaisuri Eryka. Permaisuri Eryka mula menarik picu pistolnya. Nayra tahu kalau Permaisuri tembak dia sekalipun, dia takkan mati sebab Permaisuri Eryka target dekat belakang dada Nayra.

Nayra memakai baju kalis peluru yang diberikan oleh Naura kerana bimbang terhadapnya

"Lepaskan dia" ujar Mr. J dingin

"Why should I..... "

Mr. J terus memotong ayat Permaisuri Eryka

"Aku kata LEPASKAN DIA!!" tengking Mr. J

Mr. J terus menyerang pergelangan tangan Permaisuri Eryka dengan menggunakan pisau tadi. Pergelangan tangan Permaisuri Eryka berdarah dan gelang tangan Permaisuri Eryka putus.

Permaisuri Eryka sedang menahan sakit terus berlalu pergi dari situ. Nayra masih terkaku dengan apa yang berlaku.

"Apa kau buat dekat sini?! " jerit Mr. J dekat Nayra

Nayra terkejut dan bergerak dua langkah ke belakang .

"Kau tahu tak kau hampir mati tadi?!! " tengking Mr. J

Mr. J perasan yang Nayra makin lama makin ke belakang dan hampir terpijak kaca yang ada di lantai itu. Mr. J terus menarik Nayra dan memeluk tubuh kecil Nayra

"Kenapa kau tak hati-hati? Kenapa? Are you wishing to die just like me to? " tanya Mr. J lembut

Nayra meleraikan pelukkan dan memegang tangan Mr. J sambil menikam anak mata Mr. J dengan pandangan lembut. Nayra perlu memastikan yang Mr. J dah tenang.

Mr. J tak boleh terus marah lebih daripada sejam sejak dia mempunyai mental illness. Tiba-tiba, Mr. J menangis. Pisau yang dipegangnya terus terlepas dari gegamannya. Mr. J memegang pergelangan tangan Nayra dengan kuat menyebabkan Nayra mendesah kesakitan.

"You make me insane. How can every little move of you make me want to keep on living now? " ujar Mr. J

-BERSAMBUNG-



















Jangan lupa Vote and Comment.

MR. J [C]Where stories live. Discover now