MR. J - 12

2.7K 170 0
                                    

"I smile but inside i'm dying"









Nayra memandang sekeliling tempat itu. Hari sudah semakin gelap. Nayra memasukkan tangannya ke dalam poket hoodie yang dipakainya .

"We're here. " ujar Mr. J

Mr. J berjalan ke sebuah rumah. Nayra hanya ikut saja Mr. J dari belakang. Mr. J mengetuk pintu sebanyak 2 kali dan seorang wanita tua muncul disebalik pintu itu. Wanita itu tersenyum apabila ternampak Mr. J. Cepat-cepat dia memeluk Mr. J seperti seorang ibu baru jumpa dengan anak lelakinya yang sudah lama menghilang.

"Ibu.. " ujar Mr. J

Nayra terkedu selepas mendengar Mr. J memanggil wanita tua itu 'ibu'. Nayra masih blur lagi.

"I missed you, ibu.. " ujar Mr. J sayu

"Ibu pun rindu kamu juga, J.. It's been awhile since you visiting me. You are doing well right? " balas Puan Erina.

Wanita tua itu menepuk perlahan tangan Mr. J. Mr. J tersenyum buat kali pertamanya. Nayra nampak bertapa bahagia nya Mr. J apabila wanita tua itu memberi kasih sayang kepadanya.

"Everything is fine, ibu. By the way, ibu baru lepas masak ke? J terhidup sesuatu yang sedap dari dapur ibu. Hehehe. " kata Mr. J

"Ha'ah, nak join dinner sekali? Ermm J? Siapa perempuan ni? Girlfriend kamu ke? " tanya Puan Erina

"Ibu, jomlah kita sembang dekat dalam. J tidur sini malam ni. " kata Mr. J

Mr. J memandang Nayra lalu menarik tangan Nayra. Mata Nayra berkedip lalu menarik semula tangannya dengan lembut. Dia tak nak Puan Erina salah faham.

Mr. J menarik semula tangan Nayra. Nayra terkejut tapi tak marah. Nayra suka tengok senyuman Mr. J dekat Puan Erina. Mr. J nampak macam orang yang berbeza di mata Nayra buat pertama kalinya. Tiada depression, psychotic, lelaki gangster. Tetapi seorang lelaki yang mempunyai senyuman yang comel.

"Jom masuk dalam, ibu. J lapar... " rengek Mr. J


-BERSAMBUNG-













Jangan lupa vote and comment.

MR. J [C]Where stories live. Discover now