BOOK 2

2K 55 4
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



MR. GR x Naura Delisha


Naura Delisha - Seorang gadis yang baik, garang, tegas, dingin kekadang, nakal dan kuat mengusik. Menjadi seorang psychiatrist tidak mudah. Setelah 4 tahun berlalu, dia masih tidak dapat melupakan si 'dia'. Si 'dia' yang meninggalkannya sekali lagi tanpa sebarang kesan. Dengan itu, Naura meneruskan perjalanan hidupnya sendiri dan melupakan si 'dia' yang meninggalkannya terkapai-kapai sendirian. Akan tetapi, segalanya berubah apabila Naura bertemu kembali dengan si 'dia'.

MR. GR - Seorang yang dingin, beku, kejam, heartless, gila.. Sangat gila.. Setelah 4 tahun dia meninggalkan si gadis, kini dia kembali.. Kembali untuk memiliki si gadis. Walaupun dia tahu hati si gadis bukan lagi untuknya. Tetapi itu bukan halangan baginya untuk memiliki si gadis itu.

"Aku akan dapatkan kau kembali dengan cara halus.. " -MR. GR

Akan tetapi sebaliknya yang berlaku. Perkahwinan yang terjadi antara mereka menjadi penyesalan buat Naura. Kebahagiaan yang didambakan hanyalah palsu semata-mata.

"Kenapa?! Kenapa awak buat saya macam ni?! Saya benci awak! Benci! " - Naura

"Ada sebab kenapa aku buat kau macam tu.. " - MR. GR

Muncul pula orang ke-3 di dalam rumahtangga mereka yang sedia retak menanti belah.

"Baby, please maafkan I. Kita getback. I menyesal tinggalkan you.. " - Kayla

Masih ada bahagiakah buat mereka atau sebaliknya?

"Ceraikan saya! " - Naura Delisha

"Please come back, babygirl.. I need you... " - MR. GR

"Only you in my heart"


[still dalam draft]

MR. J [C]Where stories live. Discover now