-1-

255 14 10
                                    

-El nem hiszem! El nem tudom hinni! - mérgelődtem magamba.

Végre normálisan tudtam aludni Német se keltegetett a hülyeségeivel percenként erre ez az idióta geci idejön és föl kelt. De utálom

-Mi a faszt akarsz te buzi? - kérdeztem viszonylag halkan Soviet-től.

Ez a fasz föl keltet ráadásul hajnali három van. Oh hogy szorult volna bele az anya méhébe a kibaszott picsája.

-Nem látogathatóm meg az én életemet? - kérdezte Soviet azzal a vinyogó hangjával.

Mire rögtön le is piszegtem. Még csak az kell hogy föl keltse Németet.

-Na pofázd el mit óhajtasz és távozz. Nincs kedvem kora reggel faszt verni allád. - mondtam álmosan.

Mire Soviet szúrósan nézet szemembe. Nem igazán izgat mit pattog nem én törtem rá az otthonába rángatni a redvás testét hogy kelljen fel.

-Mondanád? - kérdeztem érdektelenül hiszen tényleg nem érdekel mi baja van csak le akarok feküdni aludni.

Hiszen Soviet egy iritáló elsöprendő pont a szemembe. Sose gondoltam rá máshogy.

-Legyél a gyerekeim anya! - szólt erősen Soviet mire nevetni kezdtem.

Hiszen ez olyan abszurd. Én? Pont én? Nem látok rá sok esélyt. Majd döbbenten vettem észre hogy nem viccelt.

-Ez engem miért érdekeljen? Közöm sincs a kölykeidhez. - mondtam gúnyosan.

Olyan vicces ahogy egyre mérgesebb és mérgesebb lesz. Hátat fordítotam neki de Soviet idegesen fogott karomra.

-El engetsz. - szóltam hátra Soviet-re mire levette kezét rólam. Majd gondolkozni kezdett erősen.

-Meg kapod Ukrajnát! Hatalmat adok hogy beleszólj a gazdaságába. Tiéd lesz. - mondta higadtan Soviet.

Beteges hogy mennyire nem érdekli a saját gyerekei sorsa. Csak neki nehogy megsérüljön a hírneve.

-Rendben de szabályt szabok neked. - mondtam mosolyogva.

Végre valami haszna is van ennek a köcsögnek.






















ฅ^•ﻌ•^ฅ

Sziasztok UwU
Ezt a könyvet egyszer már elkezdtem de húgom biztatására teljesen újra írom remélem tetszeni fog nektek.
Nagyjából el magyarázom.

Soviet és Afganisztán elválik és Soviet kénytelen Nazi-hoz vinni gyerekeit hogy együtt neveljék tovább őket.
Sokat fognak veszekedni aztán egy idő után Soviet vissza megy Afganisztán-hoz és Német apja is felbukkan és így jönnek egymás hátára a bonyodalmak UwU
Remélem valakit érdekel

(✪㉨✪)

Bíbor Vörös Levendulák.Where stories live. Discover now