- Ne aggódj kérem ennek a csöppségnek semmi baja csak össze edte magát. - mondta mosolyogva az orvos majd kezembe adta Belarus-t.
- Biztosan? Nincs semmi komolyabb baja? Teljesen egészséges? - kérdeztem rémülten majd Belarus-t kezdtem simogatni.
- Olyan egészséges ez az angyalka hogy az már csodás. - felelte az orvos mire megnyugodva néztem Belarus mosolygós arcát.
- Anyu kaphatók matricát? - kérdezte Belarus majd bele túrt a matricás tálba.
- Nyalókát is kaphatsz mert nagyon ügyes kisfiú voltál. - mondta kuncogva az egyik nővér majd egy rózsaszín Nyalókát nyújtott át Belarus-nak.
- Hova rohantatok este olyan sietősen el? - kérdezte kíváncsian Soviet mikor haza értünk.
- Belarus elrontotta a hasát nagyon fájt neki így inkább orvoshoz vittem hogy ne szenvedjen. - feleltem sóhajtva majd Belarus-t kezdtem le vetkőztetni meg ijesztet ez a bolond.
- Az éjszaka közepén? Simán rá ért volna ez reggelig is. - mondta Soviet majd elhúzta száját.
Szomorúan pillantottam Soviet felé régen egyáltalán nem volt ilyen de közöm sincs az egészhez. Dolgoznom is be kellene már mennem. Ahj semmi kedvem az e két fasz helyettes majd csinálja az én feladataim is.
- Anyu itt van Japán bácsi! - futott be Német boldogan a szobába.
- Ahh már csak ez kellett! - szenvedtem hangosan mire Russia arcon puszilt.
- Reich bébi nem is tudtam hogy nagy családosban nyomatod egy ideje. - mondta nevetve Japán Empire mire szemet forgatva vettem ki kezei közül Ukrajna-t.
- Rajzolj nekem valami szépet kincsem. - mondtam kedvesen majd Ukrajna kis popsijára csaptam hogy löketet adjak neki hogy el induljon.
- Mond mivel akarsz megint lehúzni te csíkos labda fejű aztán menj hülye mesét nézni. - mondtam fáradtan majd a lapokat kezdtem át nézni amiket nekem hozott.
- Hé ezzel most igenis megbántottál kolbász tekercs! Az anime nem mese hanem egy életvitel olyan mint téged szeretni! - kiabálta a végét már Japán mire arcon gyűrtem.
- Még egy hangos szó és lesz egy új lámpám az arcodból. - fenyegetem meg Japán Empire-t mire kussba is maradt. El se hiszem végre!
- Ezeket még nézd át majd írd alá valamelyik nap még be jövök értük. Na puszi babák meg USSR. - köszönt el Japán a gyerekektől perverz hangon mire inkább csak intettem neki hogy mehetne már a rákba.
- Anya mondhatok neked valamit? - kérdezte Russia félénken mire kíváncsian guggoltam le elé.
- Na mond életem mit szeretnél velem megosztani? - kérdeztem kedvesen majd minden figyelmemel Russia-ra figyeltem.
- De ezt senki nem halhassa csak mi. - felelte Russia nagyon halkan majd nyakamba karolt.
~~~~~
Sziasztok!
Tegnap este húgomnak megmutattam ezt a részt és így fogalmazott “egy szemét fasz vagy hogy itt hagyod abba csináld meg minél előbb a többi részét is!„Nézzük a jó oldalát ennek a kedves véleménynek neki legalább tetszik UwU
Szeritlek titeket amúgy ( ͡° ͜ʖ ͡°)~~~~~
YOU ARE READING
Bíbor Vörös Levendulák.
RandomSoviNazi Nem írok ide többet olvas bele ʕ ꈍᴥꈍʔ Viszonylag rövid részek, csúnya beszéd, helyes írási és fogalmazási hibák. Saját történet kérlek ne vidd próbálom saját fantázia alapján írni UwU ( Ha mégse sikerül sajnálom -ᄒᴥᄒ- ) Remélem élvezni fo...