- Holnap gyere vissza a majmaidal hozd el ami nektek kell és meg engedem hogy egy kis ideig itt legyetek. Most pedig takarodj! - mondtam majd ott hagytam azt a faszt.
- Anya anya anya. - kiabálta boldogan Német.
Olyan édes enném a szívét ha nem reggel kilenc lenne.
- Életem életem életem! Mond mit szeretnél? - kérdeztem majd vissza rántottam magam mellé az ágyra.
- Éhes vagyok anyuci. - mondta Német majd pocim kezdte simogatni.
Egyem a szívét ő éhes mégis az én hasam simogasa.
- Mit szeretnél enni buci? - kérdeztem Német-től majd öltözni kezdtem.
- Nem tudom anyuci de nagyon szeretlek. Ma nem megyünk oviba? - kérdezte Német mire fejére pusziltam.
- Ma nem megyünk mivel jönni fognak hozzánk vendégek. - mondtam.
- Uh az nagyon jó lesz már várom! - mondta boldogan Német. Annyira imádom őt!
- Anyuci mikor jönnek már a vendégeink? Rajzoltam is nekik gyorsan egy lóvacskát. - mondta Német mosolyogva majd mutogatni kezdte színes rajzát.
Olyan kurva édes! Épp hogy le guggoltam elé mikor az az idegbeteg állat nyomni kezdte azt a baszott csengőt.
- Már meg is jöttek életem hallod? - kérdeztem mosolyogva majd Német puha hajára simitottam.
Ki nyitottam az ajtót és már futótak is be a lábaim közt a majmok ah jól kezdődik már most.
- Sziasztok! Gyertek játszani, van sok süti meg játék. Anyával le hozathatom ha kell. - mondta boldogan Német.
Ahhoz képest hogy senkivel nem akar sose játszani most nagyon be zsongot az életem.
- El hoztad? - kérdeztem Soviet-től. Mire kérdőn nézett rám. Olyan egy idióta.
Mire Német szeme fel csilant és Soviet-hez rohant.
- Apa! - kiabálta Német. Majd Soviet lábához szaladt.
- Kérlek kincsem enged el Soviet lábát- kérleltem Német-et majd hóna alá nyúlva húzni kezdtem magam felé.
- Ki a fasztól örökölted azt a kurva makacs énned? - kérdeztem idegesen.
Hiszen hiába rángatom szegény gyereket nem akarja el engedni annak a rühesnek a lábát.
- Csúnyán beszéltél anyuci! Nem akarom el engedni apát. Most miért csikizel anya? - kérdezte nevetve Német.
- Szerintem hallgass anyukádra és engedj el. - mondta Soviet majd le vette lábáról Német-et.
- Paraszt geci száradj szét. - sziszegtem majd föl kaptam Német-et az ölembe.
~~~~
Igen rész és hogy miért? Még én se tudom. ¯\_(ツ)_/¯
Csak mert miért ne.~~~~
ESTÁS LEYENDO
Bíbor Vörös Levendulák.
De TodoSoviNazi Nem írok ide többet olvas bele ʕ ꈍᴥꈍʔ Viszonylag rövid részek, csúnya beszéd, helyes írási és fogalmazási hibák. Saját történet kérlek ne vidd próbálom saját fantázia alapján írni UwU ( Ha mégse sikerül sajnálom -ᄒᴥᄒ- ) Remélem élvezni fo...