- AAA! - kiabálta Német mire érdeklődve fordultam hátra.
- Ne kiabálj mert ki doblak az ablakon! - kiabált vissza Russia mire érdeklődve lepkédtem be a konyhába.
- Apa! - visitotta Belarus. - Csukd vissza a szemed ne a többiekkel foglalkoz! Tök hülyék egymást bántani. - mondta pufogva Belarus majd tovább rajzolt Soviet arcára alkoholos filcel.
Ez meg fog látszani egy darabig azt hiszem. Az a két hülye gyerek pedig az asztal alatt verekedett. Soviet egy egyszerű mozdulatal kapta őket az ölébe Belarus mellé.
- Min veszekedtek törpék? - kérdezte Soviet majd szét választotta a majmokat újra.
- Német azt mondta hogy el kell innen mennünk mert anyának jönnek a szülei és vissza visznek anyához mire én azt mondtam hogy ő is vissza mehetne az apukájához és elkezdett visitani mint egy hülye. - mondta félénken Russia.
Gondolom Soviet néha napján nevelés gyanánt nem bánta meg a verést és egyéb más fenyítési eszközöket. Gyorsan ki is kaptam kezéből Russia-t mielőtt még eszében jutna hogy bántsa szegényt.
- Nem szabad veszekedni majmok beküljetek ki és menjetek játszani. - mondtam unottan majd le tettem ezeket a nehéz krumplis zsákokat.
- Nem öltöznél már fel? - kérdeztem felháborodva Soviet-et de mintha nem is neki beszéltem volna játszott tovább Német-tel.
Normális esetben nem is baszná ennyire az agyam de most drága szüleim is itt vannak ami irtóra boldoggá tesz engem. Idegesen kaptam le lábamról a papucsot és dobtam a hombár fejéhez mire pufogva ment fel az emeletre.
- Mit keresnek ők itt? Tudtommal ki nem állhatod Soviet-et most mégis úgy anyáskodsz a kölykei felett mintha a tiéid lennének fiam. - mondta apa közömbös hangon mire szemforgatva kezdtem neki a főzésnek.
A konyhából hallottam Német nagy kacagásait és anya bolond össze visszaságát mosolyognom kellett ezen a sok bolondságon az viszont agasztót hogy mindig mikor ki néztem Russia-ek egymás mellett ültek csöndben és semmi sütihez vagy üdítőhöz nem nyúltak csak csöndben nézték a mesét.
Sóhajtva ültem le anya mellé Német nagyban majszolta anya kolbászos pogácsáját mire Ukrajna hasa meg kordult.
- A te hasad is beszél? Az enyém is! - jelentette ki boldogan Kazahsztán majd fel húzta pólóját. Soviet mellettük ülve fejét fogta szégyenében míg én csak jót mosolyogtam az eseten.
- Nézd meg te szerencsétlen hagyod éhezni ezeket a szép kis fiúcskákat. - mondta anya majd tarkon legyintett.
Soviet jót röhögött de csak azt érte el hogy most anya papucsa találta telibe amin most én nevetem.
- Ne is figyeljetek rájuk csöppségek van itt egy csomó finomság ha nem ízlik a süti van krumpli és kolbász de más finomságot is tudtok enni. - mondta mosolyogva anya majd pakolgatni kezdte a majmok tányérját tele minden féle ételel.
~~~~~
Sziasztok!
A megígért második rész remélem valaki azért várta ^^
Nagyon borzalmas lett egyébként? (。•́︿•̀。)~~~~~
ESTÁS LEYENDO
Bíbor Vörös Levendulák.
De TodoSoviNazi Nem írok ide többet olvas bele ʕ ꈍᴥꈍʔ Viszonylag rövid részek, csúnya beszéd, helyes írási és fogalmazási hibák. Saját történet kérlek ne vidd próbálom saját fantázia alapján írni UwU ( Ha mégse sikerül sajnálom -ᄒᴥᄒ- ) Remélem élvezni fo...