-4-

113 15 0
                                    

- Na keljetek fel majmok! - jelentettem ki Német ágya felett állva ami igazság szerint az én ágyam.

Hol fognak aludni? Te jó ég ezen még nem is gondolkodtam.

- Mm nem szeretnék. - nyüszögöt Ukrajna mire le húztam róluk a takarót.

- Meny már aludni anya! - kiabált rám Belarus majd vissza húzta magukra a takarót.

Hát jól van ők akarták fogtam magam és nemes egyszerűségel rájuk dőltem.

- Anyuci nyomod a kukim. - mondta aranyosan Kazahsztán mire nem tudtam hogy ki nevessem szegényt vagy le szálljak róla ezért arcára pusziltam.

- Sajnálom kincsem így jó? - kérdeztem Kazahsztán-tól majd haját kezdtem simogatni.

- Így már jó. - felelte Kazahsztán majd össze fűzte ujjainkat.

Kis aranyosak hogy egyem a májukat. Nem voltam álmos vagyis nem éreztem magam annak de valahogy mégis el aludtam.

- Hé Nazi! Te hülye törpe! Kelj már fel baszom alád a faszom. - kiabált fülembe Soviet mire ijedten ültem fel.

- He? - kérdeztem értelmesen.

- A kölykök éhesek csinálj nekik valamit bármit megesznek már mióta rinyálnak. - mondta unottan Soviet majd hajamba túrt.

- Ne buzulj fasz. - szóltam erélyesen Soviet-re majd le fordultam az ágyból.

- Anyuci beszél a pocim figyeld mit mond. - futott felém Kazahsztán felhúzott pólóval.

Ölembe kaptam ezt a nehéz zsozsákot majd hasára tapasztottam fülem.

Először nem történt semmi már kezdtem azt hinni hogy hülye szegény mikor is meg kordult a hasa.

- Értem, értem! Azt mondta kincsem hogy éhes és szeretne valami irtó finomat enni. - mondtam nevetve mire a majmok ki nevetek.

- Tényleg? Én azt hittem azt mondja hogy ble ble bruh. - mondta Kazahsztán nagy bele élésel mire meg indultam vele a nappaliba.

- De rossz poci vagy te! Hát hogy mondhatsz ilyen csúnyákat Kazahsztán-nak? - kérdeztem szomorúan majd meg csikiztem  Kazahsztán puha pocakját.

- Jaj anyuci ne bánts be pisilek. - kiabálta Kazahsztán mire Russia oda jött és arcomra tette mindkét kezét.

- Ne bántsd ne legyél olyan mint a rossz emberek anya. - mondta Russia mire döbbenten néztem rá.

- Jaj életem! Gyere ide kicsim. Én nem bántom Kazahsztán-t hanem játszok vele az jó dolog. - mondtam kuncogva majd Kazahsztán helyére Russia-t tettem és most őt kezdtem csikizni.

- Ott ne bánts! - kiabálta nevetve Russia mire tovább csikiztem kis talpacskáját végre ő is nevet.

- Na gyertek majmok csinálok nektek dínós húsit krumplival. - mondtam majd hónaljam alá csaptam a két majmot.












~~~~

Hello UwU
Viszlát QwQ

~~~~

Bíbor Vörös Levendulák.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt