Gebeten

397 27 0
                                    

Ik fietste naar huis van school. De wind waaide door mijn haren enik ging nauwelijks vooruit. Eindelijk kwam ik aan het grote huis. Iedereen deed wat hij gewoonlijk deed en ik ging in de keuken zitten om te studeren. Opeens kwam Emmett aanlopen met een grote zak snoep.

'Hier voor jou', hij gaf de zak aan mij 'omdat je gisteren zo bang was.'

Ik bedankte hem en glimlachte. ik nam een dropje en ik bood hem er ook 1 aan. ookal wist ik dat hij niet at.

'waar is Jay?' vroeg ik aan Bella.

'Weg, weer naar huis'

ik knikte en nam nog een dropje.

Bella ging bij Edward op schoot zitten. Edward was afwezig de laatste tijd. Het leek alsof hij niet door had dat wij er ook nog waren.

Ik lag in bed te piekeren. Het was allemaal zo vreemd. De vreemde geluiden, de stemmetjes in mijn hoofd, dat was niet zomaar. Ik stond op. Bella en Edward waren jagen in Alaska. Het was stil en donker beneden. De rest was er niet. Ze waren vast naar school ofzoiets. Ik hoorde een zoevend geluid achter me en draaide me om. Ik zuchtte.

'Emmett dit is niet leuk meer. Kom tevoorschijn!' : schreeuwde ik.

Ik keek rond maar ik vond Emmett nergens.

'Ren!' :hoorde ik het stemmetje in mijn hoofd zeggen. Ik keek rond. Rennen waarvoor?

Toch besloot ik het om te doei. Ik rende naar de deur die op slot was. Ik kreeg hem niet open en de sleutel paste niet. Ik rende naar boven en ging in een oud bed liggen dat niet gebruikt werd. Ik trok de lakens over mijn hoofd en rilde even.
'Ga naar huis!' : zei hij stemmetje weer. Ik knikte angstig en kroop onder het laken vandaan.

Ik probeerde nogmaals de deur te openen maqr die was op slot.

Er klapte een deur dicht en ik trok nog harder aan de deur.

'Hallo Renesmee' : hoorde ik iemand zeggen, net voordat ik 2 scherpe tanden in mijn nek voelde en ik op de grond zakte van de brandende pijn.

#1 Jacob en Renesmee , twilightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu