Ik was eindelijk genezen. Ik mocht alles weer doen en ik voelde me zo gezond als een vis. Ik had Jake al een week niet gesproken. Edward liet hem niet meer binnen en er hing een blad op de deur 'Honden niet welkom' ik vond het helemaal niet grappig maar Emmett en Jasper lachtten zich dood elke keer als ze er langs kwamen.
Ik stuurde een smsje naar Jake.
'Het schat,
Ik mis je! Ik mag je niet meer zien van mijn ouders maar ik beloof dat ik na school probeer langs te komen.
Xx-jes Renesmee.Jake antwoorde niet. Ik wachtte al weken op een berichtje. Ik besloot langs te gaan na school.
De schooldag duurde eindeloos lang. Eindelijk ging de bel. Ik sprinte naar Jakes huis. Billy was er niet. Ik keek eerst in de schuur waardat hij veel zat. Daarna klopte ik op de deur van het kleine huisje. Niemand deed open. Ik belde Jake. Hij nam -zoals gewoonlijk- niet op daarom belde ik billy.
'Hey Renesmee!' : zei hij enthousiast.
'Hi Billy. Weet je waar Jake kan zijn?' : vroeg ik.
'Nee sorry. Hij is de laatste tijd veel bij Lexi. Een goede vriendin van hem. Je kan haar meestal vinden in het bos.'
Ik knikte hoewel hij dat niet kon zien en verbrak de verbinding. Ik rende het bosin. Het begon al een beetje donker te worden toen ik stemmen hoorden. Ik herkende Jacobs stem en ik verborg me achter een boom.
'Ik weet het niet.' : hoorde ik Jake twijfelend zeggen.
'Tuurlijk wel! Ik help je wel.' : zei een vrouwelijke wolf. Waarschijnlijk Lexi.
'Het lukt me wel alleen.' : zei Jake bot.
'Ik kan je voorbereiden.' : zei Lexi speels.
Jake twijfelde en ik vroeg me af waarover ze het hadden.
'Zeg het gewoon tegen haar.' : Lexi nam Jakes hand vast, 'Als je haar echt leuk vindt tenminste.'
Jake knikte. 'Zullen we naar huis gaan?'
Lexi knikte en ze liepen weg.
JE LEEST
#1 Jacob en Renesmee , twilight
FanfictionRenesmee is 15, toch zo ziet ze eruit. Eigenlijk is ze nogmaar 6. Ze wordt verliefd op Jacob en hij ook op haar. In dit boek lees je de avonturen die ze meemaken.