We zaten in de wachtkamer te wachten. Charlie was nog even in gesprek maar 'even' was ondertussen al een halfuur. Eindelijk ging de deur open en kwam Charlie ons halen.
'Ga zitten.'
Ik en Edward gingen zitten en Charlie keek ons aan. We zeiden niks maar keken even naar elkaar.
'Wel wat hebben jullie gevonden?' vroeg Edward uiteindelijk.
'Vanalles.' : was Charlie's antwoord.
'Willen jullie iers drinken?' vroeg Charlie.
Wij schudden ons hoofd.
'Iets eten? Of iets anders?'
'Nee dankje charlie. Vertel nou!' drong ik aan.
'Zeker dat jullie niks willen?' vroeg hij nog eens en het was duidelijk dat hij ons wou afleiden.
'Goed dan,' zei hij toen,'we hebben sporen gevonden. Van een meisje.'
'Waar?' vroeg Edward.
'Ver weg. Het is onmogelijk dat Renesmee zo ver gelopen is. Dus iemand heeft haar gebracht.'
Waar?' : vroeg Edward nog eens.
'Niet ver van de Canadese oost-kust.'
Ik schrok even. Dat was best ver.
'Wat hebben jullie daar gevonden dan?' vroeg ik bezorgt.
'Sommige mensen hebben haar daar gezien. We hebben voetsporen op het strand gevonden. Maar die kunnen in principe van iedereen zijn. Er komt niet zoveel volk op dat strand en vele hebben haar daar gezien. Andere hebben haar in het bos gezien. Maar vele zeggen dat ze dat niet overleefd kan hebben.'
Ik schrok.
'Hoezo niet? Ze is sterk.'
'Er zitten wolven in het bos. Vele noemen het 'het Spookbos'
Dat kan ze onmogelijk overleefd hebben. Het spijt me.'
Charlie wees ons de deur en we liepen als 2 zombies naar buiten.
JE LEEST
#1 Jacob en Renesmee , twilight
FanficRenesmee is 15, toch zo ziet ze eruit. Eigenlijk is ze nogmaar 6. Ze wordt verliefd op Jacob en hij ook op haar. In dit boek lees je de avonturen die ze meemaken.