wow, już druga nominacja, dziękuje BabyCakeSy <3
nie przedłużając - przejdźmy do pytań.
1. skąd się wziął pomysł na to opowiadanie?
jak pisałam w którymś rozdziale, to opowiadanie jest w pewnej części mną. Pomysł przyszedł (uwaga!) gdy kupowałam sobie kolejną szminkę. Bohaterka ma też moje cechy. Wychodzi na to że w dużej części jest on inspirowane mną hah
2. czy wiążesz przyszłość z pisaniem?
i tak i nie. chciałabym napisać książkę, jednak nie wiem czy kiedykolwiek mi to wyjdzie. moim marzeniem jednak jest zilustrowanie książki i zrobienie okładki do książki która obiegnie cały świat.
3. masz bloga lub coś innego gdzie również publikujesz swoje prace?
mam bloga, ale raczej jest on pamiętnikiem, głównie jest tam fotografia (by me) ale jest też dział ze starymi opowiadaniami :)jeśli kogoś to interesuje - karolajnaana.blogspot.com (również w linku zewnętrznym)
4. co robisz kiedy spotykasz się z krytyką? ignorujesz czy bierzesz do serca?
jeszcze chyba nikt mnie jakoś wyjątkowo mocno nie skrytykował, albo tego nigdy nie zauważyłam, jednak zawsze wszelkie uwagi wysłuchuje i staram się udoskonalać.
5. jak wyobrażasz sobie przyszłość?
nie mam czasu by się nad tym zastanawiać, żyje chwilą, teraźniejszością, aby nic później nie żałować.
6. wolisz pisać/tłumaczyć pare prac na raz, czy jedna po drugiej? nie lubie rutyny więc odpowiedź definitywnie brzmi - kilka na raz.
7. jak u Ciebie z miłością?
póki co nadal czekam i czekam i doczekać się nie mogę. a tak poważnie, to przyjdzie taki moment gdy ją spotkam, nic na siłe :)
8. co myślisz o bezinteresownej pomocy? czy sama użyczasz jej na co dzień?
to najlepszy gatunek pomocy. sama jej doświadczam, ale też ją daje. głupia pomoc w zrozumieniu matematyki. dla mnie chwila, dla kogoś stopień wyżej. opłaca się prawda? ustąpienie miejsca w tramwaju, wniesienie staruszce zakupów na 3 piętro. uśmiech tych ludzi to wynagradza.
9. skąd wziął się twój pomysł na nazwę/user?
karolajnaana, po rozdzieleniu daje nam karolajna|ana - moje imię to karolina a na drugie mam anna. proste!
10. tęsknisz za starymi czasami?
stare czasy? trochę. za podstawówką i tą błogością, czasem to wspominam, ale jak już pisałam - staram się żyć chwilą i tym co jest teraz!
jeśli ktoś chce nominuje każdego kto przeczyta, pytania znajdziecie w "season of movies"
xx
ps; rozdział pojawi się niedługo ale wy o tym nic nie wiecie!
CZYTASZ
Lipsticks || harry styles
Fanfictionw której ona jest uzależniona od szminek, a on jest uzależniony od jej ust. © 2015 KarolajnaAna Opowiadanie jest całkowicie wymyślone przeze mnie i nie zgadzam się na jego kopiowanie.