Liebster awards.

106 4 0
                                    

Nie, to nie jest nowy rozdział. Ale ten mam nadzieję, że już niedługo :)

Miałam nie bawić się już w Liebster award, ale w sumie to lubię odpowiadać na te pytania, więc co mi szkodzi. Dziękuję Neli (@rudablondynka) za nominację, post zamieszczę jeden, ale postaram się odpowiedzieć za obydwa opowiadania haha 

Co Was inspiruje?

Przede wszystkim muzyka, tak jak to napisałam w swoim Nothing wrong, jednak inspiracji jest znacznie więcej. Może to pospolite i banalne, ale życie dostarcza nam chyba najwięcej pomysłów na każdym kroku i w każdej sytuacji.

Co najchętniej czytacie?

W chwili obecnej? Fanfiction? Opowiadania na wattpadzie? Moja biblioteczka jest bardzo uboga, a nie mam dostępu ani do bliblioteki, ani nie mam też jak kupić czegoś nowego. Jednak biorac pod uwagę rodzaj  tekstu, najchętniej czytam...wszystko. Nie no, przeważnie są to historie typowo obyczajowe, miłośc, komedia, dramat i te sprawy, no i oczywiście coś z akcją, ale też i fantastyką nie pogardzę. Trudno to określić.

Wasze najlepsze wspomnienie związane z pisaniem?

Chciałam napisać, że nie mam takowego, ale to nie byłaby prawda. Bardzo miło wspominam początki tworzenia, a szczególnie czasy onetowe, fanficki o Jonas Brothers i ten krótki moment, kiedy mało kto znał 1D i o nich pisał. To w sumie nie jest związane z moim pisaniem tak konkretnie, ale bardzo to lubię. Tak jak chwilę, kiedy znalazłam w swojej skrzynce mega długi komentarz/opinię odnośnie jednego opowiadania, było to takie cudowne, że do tej chwili jak go czytam to jestem wzruszona. 

10 ulubionych piosenek?

Również kieruję Was tu do Nothing Wrong, gdzie sporo ich nawet wypisałam. Trudno mi jest wybrać, ale okay: Little Things, Believe in me, Skyscraper, 3000 miles, Thinking out loud, Love will be there, When you look me in the eyes, Walk Away, Warrior, Silent etc.

Jaki jest wasz wymarzony koncert?

Tutaj krótko: Demi i 1D, w tej chwili najbardziej Demi.

Jakie jest wasze ulubione opowiadanie, jakie kiedykolwiek czytałyście?

O nie. Piosenki mogłam wymienić, ale tu nie potrafię. Czytałam i nadal czytam cudowne opowiadania i nie potrafię wybrać konkretnych. Każde ma w sobie to coś.

Czy którąś z waszych prac uważacie za totalną porażkę i żałujecie, że je opublikowałyście?

75% uważam za totalne porażki, jednak nie żałuję ich publikacji. Każda ma w sobie to coś i nawet jeżeli nie potrafię ich polubić to zajmują jakieś miejsce w moim sercu, poświęciłam im czas, stworzyłam kolejny świat kolejnym bohaterom. To część mnie i mimo że były prace, które usunęłam czy podarłam (te pisane na kartkach) to jednak nadal mam gdzieś do nich sentyment i o dziwo pamiętam chyba wszystkie publikowane i nie (a tego jest sporo). Więc nie.

Coś co najbardziej kochacie?

Czemu pomyślałam o pizzy? hahah Nie, nie o to chodziło. hmmm...nie wiem w sumie, ciężko mi zinterpretować to pytanie i na nie odpowiedzieć. Pomimo wszystko kocham wiele rzeczy, ludzi czy czegoś. Jestem mega wrażlwym człowiekiem, który przywiązuje się do wszystkiego (nie w dosłownym tego słowa znaczeniu, oczywiście). 

Jaki jest wasz ideał faceta?

Jest taki idealny, że do dziś nie znalazłam w żadnym facecie nawet 1%, który by mi odpowiadał. Nie no okay, ciemne włosy, opiekuńczy, ale mający własne zdanie, poczucie humoru, ale też i odpowiedzialny i... ehh za dużo tego, w większości staram się co nie co przelewać na głównych bohaterów, więc taki ich wszystkich mix i będzie jasne.

Give me your life // Harry Styles ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz