#12

4.2K 72 11
                                    

Siemka. Trochę się boję, jak odbierzecie taką wersję, ale mam nadzieję, że chociaż w najmniejszym stopniu wam się spodoba. Dajcie znać czy wolicie takie czy te bardziej "spokojne" haha
~~~

~ Blondynka podniosła się ostatkiem sił do góry i pocałowała mnie w usta po czym opadła ze zmęczenia z powrotem na koc. ~

- Oho widzę, że był seks na zgodę. - skomentowałam roześmianą Noemi, która wróciła niedługo po tym, jak Victoria doszła.
- Może chcesz mi jeszcze powiedzieć, że wy nic nie robiłyście oprócz leżenia. - prychnęła dziewczyna i położyła się obok mnie.
- Nie musieliscie odchodzić. Miałybśmy darmowe porno. - powiedziała Victoria w piasek. Leniwa dupa, nawet ciężko głowę podnieść.
- Możemy powtórzyć. Seksu nigdy za wiele. - odparł ze śmiechem Michael i położył się, a następnie pocałował Noemi.
- Vic szykuj popcorn. Zaraz serio będą się nam ruchać. - mówiąc to, trzepnęłam dziewczynę w głowę.
- Trzepnij jeszcze raz. Nie poczułam. - dziewczyna podniosła głowę i spojrzała na mnie spod byka. Zaśmiałam się i dałam jej szybkiego buziaka w czoło. Blondynce było najwyraźniej mało, bo przyciągnęła mnie z powrotem i wpiła się w moje usta. Po chwili wcisnęła język i dokładnie pieściła nim moje podniebienie. Gdy zabrakło nam powietrza, oderwałyśmy się i widząc Noemi bez stanika spojrzałyśmy się na siebie i zaczęłyśmy się cicho śmiać. Para całowała się równie brutalnie, co my przed chwilą, a chłopak masował piersi dziewczyny. Jedną rękę przesunął na jej pośladeķ i ścisnął go, na co ona odpowiedziała jękiem. W tym czasie Victoria ściągnęła mój stanik. Przybliżyła usta do piersi i zaczęła je lizac. Moje sutki od razu stanęły, a ona zaczęła je ssać. Moje jęki chyba rozproszyły parę, bo oderwali się od siebie. Noemi podeszła do mnie i pocałowała mnie. Zdziwiłam się, ale oddałam pocałunek. Jęczałam w jej usta, a ona odpowiadała mi mruczeniem. Victoria oderwała się na chwilę, złapała Michaela za rękę i przyłożyła ją do moich piersi. Następnie popchnęła mnie na plecy i złapała dół mojego bikini. Powoli go zsunęła po czym pocałowała mój guziczek. Nie minęło długo i dziewczyna zaczęła lizac moją cipkę. Jej język najpierw jeździł po moich wargach. Byłam tak okropnie mokra. Po chwili włożyła go do środka. Jęczałam głośno. Michael dalej masował i na przemian całował moje sutki. Noemi w tym czasie przestała mnie całować i ściągnęła swoje majtki. Podeszła do Michaela i przerwała mu zabawę moimi piersiami. Ten ściągnął bokserki, a dziewczyna od razu przeszła do lizania stojącego członka. Victoria na jego widok zagwizdała, ale moja zazdrość wzięła górę i spojrzałam się na nią groźnie, po czym złapałam ją za włosy i przycisnęłam głowę do mojego czułego miejsca. Dziewczyna zaśmiała się w cipkę dając tym samym ciepły powiew powietrza w moją szparkę. Zajęczałam głośno, gdy poczułam jak znowu zaczyna mnie lizac i ściągnęłam rękę z jej włosów kładąc od razu na policzek. Gładziłam go kciukiem, a blondynka uśmiechnęła się pod nosem. Mój oddech stawał się coraz szybszy.
- Zaraz dojdę. Kurwa. Jezu. - dyszałam.
Noemi, cudowna przyjaciółka zostawiła swojego chłopaka i zaczęła lizać moje sutki. Chłopak przesunął kutasem po moim policzku, a ja odwróciłam głowę i polizałam całą jego długość. Tyle wystarczyło. Moje ciało zaczęło się wyginać. Jęczałam i dyszałam głośniej, niz to możliwe. Moja cipka pulsowała, a nogi zaczęły się trząść. Michael gładził mój policzek, a ja zacisnęłam oczy z przyjemności i opadłam z sił.

Proszę, daj mi to, czego pragnęOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz