Chapter 4 - ကျွန်တော်တို့ရဲ့တွေ့ဆုံမှု

733 66 5
                                    

ဇာတ်လမ်းအဆုံးက Author Note ကိုမဖြစ်မနေဖတ်စေချင်ပါတယ်။ ဖတ်ပေးရင်အရမ်းချစ်ပါ့မယ်။ 🤗

Unicode

"ကျွန်တော်တို့ရဲ့တွေ့ဆုံမှု"

"Jimin ah ငါတို့ ဆိုလ်းကိုဘယ်​လောက်ပြန်မှာလည်း"

"Kim Taeyungshi မသိရင်မင်းကဆိုလ်းမှာ​ကောင်မ​လေးရှိတဲ့အတိုင်းဘဲ။တစ်ချိန်လုံးပြန်မယ်ဘဲ​​အော်​နေတယ်။"

"​​အော်ချင်လွန်းလို့​တော့မဟုတ်ဘူး​နော်။မင်းအ​မေကငါ့ကိုမြင်ရင်သတ်မှာဟ"

"သိပါတယ်။ငါရှိ​နေသ​ရွေ့မင်းဘာမှမဖြစ်ဘူးစိတ်ချ"

"အမှန်တကယ်ဆိုရင်​လေငါအပြစ်မကင်းသလိုခံစားရတယ်သလား"

"ဘာမှခံစားမ​နေပါနဲ့ဟာ..ငါကဝါသနာပါလို့လုပ်တာ​လေ။ငါကသူတို့လုပ်ငန်းမှာမှစိတ်မဝင်စားတာကိုးး။အာပါးက​တော့အား​ပေး​ပေမယ့်အိုမားကစည်းကမ်းကြီး​နေတာကိုး"

"အခုမင်းမလုပ်ဘူးတဲ့အလုပ်​တွေ​တောင်လုပ်ပြီးပိုက်ဆံရှာ​နေရတယ်မလား"

"ဟာ..မပင်ပန်းပါဘူးကွာ။အခုမှငါ​လောကကြီးအ​ကြောင်းသိလာရတာ"

"ငါ့အမြင်မှာ​တော့​​လေသူ​ဌေးသား​လေးကအခု​တော့ငမွဲ​လေးဖြစ်နေတာဘဲမြင်တယ်..ဟားဟား"

"​ခုဏကရုပ်နဲ့ အခုသူများကိုလိုက်​ပြောနေတဲ့ရုပ်နဲ့ကြည့်စမ်း..ဟွန်း​ပြောကိုမ​ပြောချင်ဘူး"

"ဟိတ်..ဟိုမှာကြည့်အုန်း နယူးဘရမ်း​လေး​တွေကွ။ အခုမှform တင်လာတာထင်တယ်​နော်။ အဲဒီလွယ်အိတ်​တောင်ငါ့မှာမ​ရှိ​တော့ဘူး။ ကြိုးပျက်သွားလို့..ဟိဟိ"

၂ ဝိုင်း​ကျော်​လောက်မှာ​ပလက်စတစ်အိတ်ထဲမှ BH Art Center ဆိုတဲ့တံဆိပ်နဲ့​ကျောပိုးအိတ်ကိုထုတ်ကြည့်​​နေကြ​သော​ကောင်​လေး ၂​ယောက်ကိုလှမ်းမြင်​နေရသည်။

​ကောင်​လေးတစ်​ယောက်...
​ယောင်္ကျားပီသလှ​သောနှာတံဆင်းဆင်း​လေးနှင့်ရယ်လိုက်တိုင်းမထင်မရှား​ပေါ်​နေသည့်ပါးချိုင့်​လေး​​တွေကို​တွေ့နိုင်သည်..
နက်​​မှောင်လှ​သောဆံသားတို့မှာနှဖူးပြင်တစ်ခုလုံးကိုဖုန်းအုပ်ထားပုံမှာ​ချော​မော​နေ​သောမျက်နှာတစ်ခုကိုပို၍ပို၍​ချော​မော​စေသည်...။
​ကောင်​လေး ၂​ယောက်အတူတူထိုင်​နေ​ပေမယ့်ထိုသူတစ်​ယောက်ထဲကိုသာသတိထားမိသည်...

Better With YouWhere stories live. Discover now