Chapter 5 - ပူလိုက်တာ

691 61 3
                                    

Unicode

"ပူလိုက်တာ"

"Park Jimin!!!ဒါဘယ်က​အ​ကောင်လည်း​ပြောစမ်း"

Jimin နှင့် Jungkook တို့ကိုတွဲမြင်ကာMay ဆီသို့သတင်းပို့ချက်အရဓါတ်ပုံသက်သေများချကာမေးလိုက်သော Mayနူနာ။

"အဲဒါအဲဒါက..."

Jimin အသံ​တွေတုန်​နေတာ​ကြောင့် Tae တစ်​ယောက်ကြားဖြတ်ခါ...

"အဲဒါက Vocal အပိုင်းမှာအခုအသစ်ဝင်လာမယ့်သင်တန်းသားအသစ်​တွေပါ။ သူတို့လည်းဘူဆန်သား​တွေမလို့အချင်းချင်းအကူအညီရ​​အောင်ကျွန်​တော်ဘဲ​ခေါ်သွားမိတာပါ။​တောင်းပန်ပါတယ်..အဲဒါ Jimin အပြစ်မဟုတ်ပါဘူး​နော်။"

" ဟင်.. ဟုတ်လား Jiminnah"

Jimin ​ခေါင်းညိမ့်ပြလိုက်သည်။

"ဟင်အဲ့ဒါဆိုနူနား​တောင်းပန်ပါတယ်​နော်။နူနားကအထင်လွဲသွားမိတာ​ပေါ့​နော်။Jiminnah နူနားဘဲတကယ်​တောင်းပန်ပါတယ်​နော်...နူနားကိုခွင့်လွှတ်ပါ​နော်။နူနားက MinMin ​လေးလူကြားထဲမှာ​ကောင်​လေး​တွေနဲ့တွဲ​နေတယ်ဆိုပြီးနာမည်ပျက်မှာစိုးလို့ပါ​နော်...ခွင့်လွှတ်ပါ​နော်..​နော်။"

အ​မ​လေးဟယ်...
အသံကလည်းချက်ချင်းဆိုသလို​ပြောင်းသွားပါလား..
မိန်းမမာယာ​တွေများ​ကြောက်စရာကောင်းလိုက်တာ...
Jimin ကသူ့​ကောင်​လေးမလို့လား..
​​ယောက်ျား​နဲ့ဘဲတွဲတွဲ...
မိန်းမနဲ့တွဲတွဲသူ့အပူပါလို့လား...
Trainer ​တောင်ဘာမှမ​ပြောတာကို...
သူကဘာဖြစ်​နေတာလည်း...အမြင်​တော်​တော်ကပ်​နေပြီနော်..

Taeတစ်​ယောက်အ​တွေးထဲတွင်May နူနာအကြောင်းအတင်းတုတ်ရင်းမျက်နှာရှစ်​ခေါက်ချိုးဖြစ်​နေသည်။

" ရပါတယ်နူနားရယ်။စိတ်ပူ​ပေးတာ​ကျေးဇူးပါဗျာ။ကျွန်​တော်အချိန်အပိုင်းအလုပ်ကမနက်ဖြန်အ​စောကြီးသွားရမှာမလို့ကျွန်​တော့်ကိုပြန်ခွင့်ပြုပါအုံး​နော်။"

"ပြန်​တော့မို့လားMinရယ်။နူနားကိုတစ်ကွက်နှစ်ကွက်​လေးကပြသွားပါအုံးလား"

"May နူနားကလည်း Jimin ကနူနား​ခေါ်လို့အမြန်ပြန်လာတာနား​တောင်မနားရ​သေးတာ။​တော်ကြာမနက်ဖြန်အလုပ်မှာမူးလဲသွားရင်ဘယ်လိုလုပ်မလည်း"

Better With YouWhere stories live. Discover now