ɹɐəɥ oʇ ʇəəʍs sı əɔıoʌ s'|ıʌəρ əɥʇ
〝 WALKING TO THE DEATH 〞┏━━━━━━━━━━━━━┓
❝ He lost someone who
didn't care about him.
And she lost someone
who could do anything...
for her. ❞┗━━━━━━━━━━━━━┛
DRAFTED SINCE 220721
Complete Editing 240721
Published On 280721───♡─────────────
CHAPTER NINETY
〝 Return 〞
───♡─────────────
"Dia dah dekat."Jungkook menoleh ke belakang. Dia terdengar tawa seseorang, dia berpaling ke hadapan kembali.
"Siapa?" Lelaki tua itu ketawa sambil menutup mulut, sesekali memgerling Jungkook dan tawanya semakin kuat sehingga dia perlu menekan-nekan perut. Jungkook mengerutkan dahi, tidak suka dengan tindakan lelaki tua di hadapannya kini.
Jungkook tidak tahu kenapa dia menunggu juga sehingga lelaki itu berhenti ketawa. Apabila dia benar-benar sudah bertenang, dia memanjangkan leher sedikit untuk berbisik kepada Jungkook, jawapan yang dipinta.
Sebaik sahaja bibir lelaki itu bergerak, Jungkook terbangun.
Matanya celik dan siling bilik adalah perkara pertama yang dia lihat.
Hell-
Sudah lama masa berlalu sejak dia membenarkan diri untuk mengalami mimpi ngeri dan terjaga dalam keadaan badan rasa seram sejuk, tekak mengering. Jungkook duduk dan renungannya dipakukan ke atas selimut seketika. Kemudian dia mula meraup muka.
Hell.
Jungkook menenangkan diri. Apabila dia berjaya, dia memeriksa sekeliling. Taeyong masih tertidur dengan lena di katilnya sendiri. Tapi kelibat Taehyung tidak kelihatan.
Jungkook mencapai telefon. Jam di skrin menunjukkan pukul 2 pagi.
Di mana Taehyung?
-ˋˏ ༻࿇༺ ˎˊ-
"Maafkan saya kerana mengganggu puan."
Tidak semua panel atasan hadir di dalam bilik mesyuarat itu kali ini memandangkan waktu masih awal lagi. Hanya beberapa orang sahaja hadir, itupun dengan memakai baju tidur masing-masing.
Puan presiden menganggukkan kepala ke arah Taehyung, dia tertarik dengan tubuh seseorang yang terbaring meniarap di atas lantai.
Perasan akan pandangan wanita itu, Taehyung menolak tubuh manusia di tepinya agar menelentang, identiti tertayang sepenuhnya di hadapan mereka yang melihat. Mata puan presiden membulat.
YOU ARE READING
❪ COMPLETED ❫ 🏹 ─ ❝ 사랑의 결점 ❞ | 亂 Mr Nobody : The Flaws of Love (Part 2) ♡
Action[ THE FLAWS OF LOVE PART II ] © lastsarang | December 2020, May 2021 ❝ He lost someone who didn't care about him, and she lost someone who could do anything for her. ❞ 爱 ─ Boy With Luv Episodes : Volume 2 Part I All Rights Reserved Bayang hitam seda...