*YANLIŞLAR OLABİLİR*
Medya Aslı temsili
Aslı gözlerine birden gün ışığı vurdu Aslı diğer tarafa döndüğünde birden diğer perde açıldı ve Aslının yüzüne yine gün ışığı vurdu bu seferde Aslı sırt üstü döndü amma yavaşça gözünü açıp nerede olduğunu algılamaya çalıştı tam 10,sn tavana baktıktan sonram doğruldu ve soluna baktı gün ışınları yine gözünü aldı sağa döndüğünde ise gülen bir çift göz ve kulaklara kadar gelmiş 32 dişinde gösteren gülümsemeyle Volkan onu karşıladı.Amma Volkanın aksine Aslı hiç sevinmiş gözükmüyordu şaşkın ve ne yaptığını algılayıp sindirmeye çalışıyordu . Dizleri üstüne kalkan Aslı yatağa düştü ve göz yaşlarına boğuldu şaşkın olan Volkan hemen Aslının yanına gelip iki omzundan tutup kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı ve bu soruyu sordu?
Volkan:Aslı noldu söylesene,yanlış birşeymi yaptım
Aslı: hayır sen yapmadın ben yaptım benim bu yaptığım çok yanlıştı ve ben bunu yapmamalıydım
Volkan şaşırmış bir vaziyette ne yapacağını bilmiyor ne söyleyeceğini ve hala Aslının söylediği kelimeleri sindirmeye çalışıyordu
Volkan:Ne? Ne söylüyorsun sen senin yaptığında ne yanlış varmış ne yani beni sevmiyormusun bunu kendi isteğinle yapmadınmı...
Aslı yataktan kalkıp odanın bir köşesine geçti ve katlanarak köşede oturup kafasını iki bacak arasina aldı ve yine hünkürerek ağlamaya başladı.Volkan iki bacak arasina gömülmüş ağlayan Aslıya yaklaştı ve hiç tereddüt etmeden sevdiğine sarıldı ve sakince bu soruyu sordu?
Volkan:Noldu? Hadi söyle bana sebebini söyle,neden yanlış olduğunu,neden pişman olduğunu söyle,?
Aslı yavaşça kafasını kaldırdı ve yaşlı gözlerle Volkana baktı ve bu kelimeleri söyledi...
Asli:sen gerçekten çok iyisin.
Sonram kafasını çevirip yere baktı ve devam etti
Aslı: amma benim yaptığım çok yanlıştı hem kendimde değildim şarap dokunmuştu aklım başımda olsaydı yapmazdım.Çünkü babama söz vermiştim kimsenin bana evlenene kadar kimsenin dokunmasına izin vermeyecektim babamın güvenin kırdım ona yalanlar söyledim ve arkasından iş çevirdim çok pişmanım babam öğrenirse hastanelik olur...
Asli yine ağlamaya başladı amma bu sefer Volkan Asliyi kendine çekip sımsıkı sarıldı ve bunları söyledi
Volkan:sen endişelenme ben herşeyi düzeltirim tek sen mutlu ol yeter tamami
Aslı: ya düzeltemezsen ve beni bırakıp gitsen o. Zaman ben yanlız kalırım
Volkan:seni hiç bir zaman yanlız bırakmıyacağım sen hiç merak etme herşey iyi olacak sana söz veriyorum
Aslı biraz daha iyiydi amma yinede bir hışımla kalkıp lavaboya girdi ve 10 dk sonra çıktı giyili bir vaziyetdeydi ve odada Volkan yoktu,çantasını alip aşağı indi Volkan koltukta oturup onu bekliyordu ve hala dünden kalan esyalar vardı etrafta bunları gören Aslı yine kötü oldu ve gözünden iki damla yaş aktı Aslı onları silip merdivenden inmeye devam etti Volkan hemen yanına gelip hemen bunlari söyledi...
Volkam:Aslı nereye? Bak ne güzel kahvaltı yaptım kendi ellerimle,en azından kahvaltı yapta git
Aslı: hayır Volkan olamaz benim akşam kalmam en baştan yanlıştı ben bunları yapmamalıydım ben kalbimi değil aklımı dinlemeliydim neden yaptım hiç bilmiyorum,hepsi lanet şarap yüzünden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Senin için
Chick-LitAslı: Sen beni senin ve benim günahınla bırakıp gittin ama Mehmet onu benim sevabıma çevirdi ve sen 5 yıl sonra gelmiş "Seni seviyorum, evlenelim" diyorsun hastamısın sen Volkan.💜💔💜 #Wattys2018