14 bolum

20 0 0
                                    

18+sahneler vardır👄🥂

Yavaşça binalarin yerini agaclar aldikca Asli nereye gitiklerini artik anlamisti,herşeyin basladigi ve belirdigi yere gidiyordu dag kenarindaki eve gidiyordu ordaki herseyi bildigi halde nasil oldugunu merak ediyordu vardiginda Asli Gizemin soyledigini yapti ve kabanı cikarip yine Gizemin verdiği büyük  çantanın  üzerine koydu ve arkasini döndüğünde  onu harika beyaz halıdan yol,iki tarafindada ışık  ve guller,haliyi takip eden bir manzara karşıladı,halinin sonundaysa Volkan ustunde siyah gomlek altinda kirmizi pantolonu ve ustunde yine kirmizi ceket takip ediyordu konbinini,sanki bu kirmizi elbiseyi Gizem bilerek bana almisti Volkanla uyumlu oliyim diye ve o.Anda Aslinin kafasina dank etti...

Aslinin iç sesi:tabiyi bilerek almıştı abisiyle konusup ne renk giyecegini sormus

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aslinin iç sesi:tabiyi bilerek almıştı abisiyle konusup ne renk giyecegini sormus.O,yuzden bu elbiseyi israrla aldirdi bana aman neyse olan olmus ben yemegin keyfini cikarayim

Dedi ve ben bayaz halinin uzerinde Volkana dogru yurumeye basladi Volkan gozleri ısıldayarak bakiyordu Asliya,Asli Volkana vardiginda Volkan elini uzatti ve Asli narin elerini Volkaninkine koydu Volkan Asliyi 5 basamakli merdivenden,çıkardı amma elini birakmadi.Evindeki anbiyans disari kadar hatta ordan bile guzeldi,bir tarafta şömine önunde koltuk bir tarafta mutfak bir tarafta yemek masasi ve bir taraftada mini bar vardi ve bir anligina Asli bu kadar seyi bu kadar kucuk yere nasil yerlestirmisler diye dusunmeden edemedi amma evin anbiyansi daha agir basti ve her yeri mumlar aydinlatan eve tekrar bakti eve girdiginde bile beyaz hali bitmiyordu arka tarafa terasa dogru devam ediyordu ve tabiyikide guller ve isiklarda beyaz haliyi takip ediyordu Volkan Aslinin elini birakmadan Asliyi o.Ben beyaz halida yürüttü ve arka tarafa terasa getirdi gun batiminda teras harika gorunuyordu Volkan Asliyi oturtu ve iceri gitti Asli bir an merak etsede elinde bataniyeyle geri dondugunde sebebini anlamıştı Volkan once bataniyeyi Aslinin purusuz omuzlarina atiktan sonram gecti ve yerine oturdu.Asli gozlerini manzaradan alamiyordu ve şöyle söyledi....

Asli:buraya daha once geldim amma bu manzarayi hic bu kadar guzel ve göz alici görmemiştim

Volkan:bende su anki manzaram kadar guzelini gormemistim

Asli:kafasını Volkana taraf cevirip Volkanin ona parildayan ve beklentilerle dolu gozlerle bakdigini gordu

Asli:bak Volkan onceden soylemek istediğim sozler var

Volkan Aslinin sozunu kesmeden Asliyi izlemeye devam ediyordu ve Aslida sozlerini soylemeye devam etti

Asli:bak Volakn ben simdiye kadar kimseyle sevgili olmadim,kimseyle buluşmadim ve kimseden boyle iltifatlar duymadim,o.yuzden ne yapacagimi ve nasil davranacagimi bilmiyorum ve bu bulusmaninda nasil geçeceğinide bilmiyorum...

Asli:O,yuzden yanlis haraketim olursa simdiden ozur dilerim

Volkan kisa bir bakis attiktan sonram bu kelimeleri sarf etti

Volkan:biriyle sevgili olmadin bulusmadin diye utanmana gerek veya cekinmene gerek yok bu gun hem senin ilklerini yasadigin hemde ilk bulusman.O,yuzden kafani boyle dusuncelerle mesqul etme dusunceleri kafandan at ve rahatla hem benimle hemde hayatinin ilk bulusmasi sen daha ne dusunuyorsun...

Herşey Senin için Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin