Bölüm 2: Yemek Planı

983 69 27
                                    

Selamke

Medyadaki Felix neden gözüme kabadayı gibi göründü bilmiyorum

Sorgulamayacağım Ğ...

Şarkı: Bryce Vine - La La Land

Bismillahke

~~~

Sınıfa paldır küldür giren Namjoon ve Yoongi ile kafamı çevirip onlara baktım. Yüzlerindeki gülümsemeyle işi hallettiklerini anlamam zor olmamıştı.

"Hey! Jungkook ve Jimin nerede?" dedi Namjoon konuşmalarını kesip. Omuzlarını silkti Tae. "Aşağıda olmaları gerekiyor, tost yiyorlardı en son."

"Sen neden şimdi böyle davranıyorsun Tae? Jungkook sana muzlu süt almadığın için klasik triplerinden birini atıyor. Bunu bu kadar abartmanı gerektirmeyecek kadar uzun süredir arkadaşsınız siz." Yoongi'nin yakınmasına kafamı sallayarak onay verdim. "Gerçekten abartmamalısın Tae."

"Ben mi abartıyorum? Muzlu süt almayı 'unuttuğum' için bana trip atan kendisi! Bence tek abartan ben değilim."

"Sana sıcak çikolata almayacağım bu gün o zaman Tae."

"Seni piç kurusu... Benden güçlü olmasaydın seni döverdim Namjoon Hyung."

Chris yine aynı şekilde bize bakmaya başlayınca gülümseyip kestim konuşmayı. "Namjoon, Yoongi; bu Christopher. Chris, bunlar da Namjoon ve Yoongi." Tanıştırırken sırayla birbirlerini işaret ettim.

"Memnun oldum çocuklar, lütfen bana Chris diyin!" Yoongi pozitif enerjiyi fark edince kocaman gülümseyip yanımıza yaklaştı. "Biz de memnun olduk Chris! Sende istersen bana Suga diyebilirsin."

Tae oturduğu yerden kalkıp "Ben gelirim birazdan." diyerek sınıftan çıktığında Namjoon onun çantasına uzanıp arkaya attı ve benim arkama kuruldu. "Siz nasıl tanıştınız ve öndeki çocuk da sizle mi?"

Felix'e dönüp baktığımda tekrar huzursuz bir şekilde kıpırdanıyordu.

"Merdivenlerde sınıfımdan birini ararken tanıştık. Sonra da Felix'le karşılaştık sınıfta. Eskiden yürüdüğüm biriymiş, söylediğinde hatırladım ben de."

Yoongi Namjoon'un yanına otururken kafasını Felix'e çeviridi. "Çok tatlı çocukmuş!"

Felix bize dönüp zoraki bir şekilde gülümsedi. "Teşekkürler Yoongi..."

Yoongi gözlerini büyütüp hızla kafasını Chris'e çevirdi. "Başkası mı konuştu? Yoksa Felix miydi konuşan?"

"Ben konuştum... Tatlı gibi görünsem de sesim çoğu kişiye ya aşırı kalın ya da aşırı seksi geliyor."

"Bence aşırı seksi ve insanları kandırmak konusunda çok iyi bir ses! Düşünsene internet üzerinden seni şirin sanıp taciz eden pedofililerin sesini duyduğunda dili tutulur."

"Bu tarz şey yaşamıştım nedense..." Bu sırada gözü Chris'e kaymıştı.

"Hey! Ben pedofili değilim ama." diye yakınmaya başlayan Chris ile gözlerini devirdi ve elini saçlarına atıp arkaya doğru karıştırdı.

Elinde muzlu sütle neşeli bir şekilde içeri giren Jungkook ve arkasından gelen Tae ve Jimin sıralara yaklaşınca Namjoon ve Yoongi sırıtmaya başladı. Sıra kaptıklarından Tae daha çok sinirlenecekti.

Olanları fark eden Tae direkt sövmeye başladığında Namjoon ayağa kalkıp Tae'nin yanına yaklaştı. Jungkook ağzında pipetle Namjoon'un kalktığı yere oturdu ve "Opss..." dedi.

souvenir | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin