Bölüm 3: Mac and Cheese?

722 59 17
                                    

Selamke

Bölüm o kadar değişik oldu ki şarkı bulamadım o yüzden kafanıza göre takılabilirsiniz

Ya da King No-One - Alcatrat dinleyebilirsiniz

Emin olamadım Ğ

Neyse bismillahke

~~~

"HERKES YERİNE OTURSUN!"

İçeri girdiği gibi bağıran öğretmenle suratımı buruşturup kafamı telefondan kaldırdım. Katı okula geldik iyi hoş da, neden bir insan '2. eviniz' denilen yerde öküz gibi bağırır ki? Anlaşılır gibi değil...

"Pişt... Ders programı var mı sende?"

Felix'e dönüp kafamı olumsuz anlamda salladım. 'Neden yaşıyorum?' der gibi bakıp geri öğretmene döndü.

"Bu sene Polisliğin Temelleri derslerinize ben gireceğim. İtirazı, sorunu ya da sorusu olan?"

Evet, öğrenciler de zaten öğretmenlerine karşı çıkmaya bayılıyordu.

"Hocam... Okuldaki kuralların katı olmasının nedeni ne?"

Orta sıralardan rastgele bir kızın sorusuyla herkes sessizleşip öğretmene döndü.

"Burası sizin ikinci-" Gerisini dinlemeye bile tenezzül edemediğimden kafamı önüme eğip boş boş sorulan soru ve cevaplamaların bitmesini bekledim.

"Lan? Beyaz ışığı mı görüyorsun?"

Arkamdan beni dürtükleyen Hoseok ile kendime gelip kafamı kaldırdım. "Hayır... Dalmışım."

"İyi iyi, ölmek için çok erken." dediğinde gülümsedim zorla. Çok sıkılıyordum ve öğretmen boş zırvalamalarını bir türlü kesmiyordu. Arkamı dönüp bizimkilere baktım. Hoseok, Chris ile beraber kağıt üstünden konuşuyordu. Jungkook yine Tae'nin omzuna kafasını koyup gülümsüyordu. Namjoon ve Jin birbirlerinin eşyalarıyla uğraşıyordu. Yoongi ve Jimin de gözleri kocaman bir şekilde öğretmeni dinliyordu. Onların tepkileriyle kafamı çevirip öğretmene odaklandım.

"Devlet bir çok konuda fazla ihmalkar ve bu nedenden dolayı okulumuzdaki taciz, şiddet ve hatta cinayet olaylarının arkasına asla düşmüyor. Bu yüzden biz de kendimiz kendimize yetmeyi öğrendik. Eşcinsellik konusuna gelirsek; erkeklerin erkeklerle, kızların kızlarla aşırı samimiyete girmesi yasak. Görüldüğü an ceza yiyecekler. Her ne kadar eşcinselliği normal görseniz de üre-" Devamını tekrar dinlemeyi bıraktım. Eşcinsellik karşıtlığı ne? Günümüzde en normal görülmesi gereken şeylerden biri de buydu. Cinsiyetin bir önemi kalmadı. İnsan hislerinin önemi onlar için yoktu. Neden? Üremek için mi? Saçmalığın daniskası.

Bir süre sonra kapı kapanma sesi ile kafamı çevirdim. Öğretmenin gittiğini anladığım gibi sandalyemi çevirip arkama döndüm. "Nasıl bir üniversite öğretmeni? Yemin ediyorum geri kafalılığından intihar edeceğim!"

Felix oturduğu yerden kalkıp sandalyesine ters oturduktan sonra kafasını salladı. "Saçma. Önüne taş gibi adam koysak ağzının suyu akacak. Hem eşcinselliğin dost olanlarla alakası ne? Sanki herkes friendzone yiyor ya." Gözlerini devirip kapıya doğru orta parmak çekti.

"Ee? Şimdi ne olacak? Biz bu okulda 4 sene ne yapacağız?"

"Biz sana demiştik Jungkook. Polis Akademisi sana göre değil demiştik. Şuna bak, devlet daha okulda olan şeylerden sorumlu değil! Tanrı bilir buna ne kadar dayanacaksın." Tae'nin bu dediğiyle kafamı salladım. "Tae haklı. İste-"

"Bu benim kararım çocuklar, sıkıntı yok. İstemeseydim zaten bura için çabalamazdım!" Dediğinden sonra kafamı sallayarak sessizleştim. Her ne kadar Jungkook'un çok tatlı olduğunu bilsem de içinde gerçekten sert ve kuvvetli biri yatıyordu. Bunu sadece ben değil, hepimiz biliyorduk.

souvenir | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin