Bölüm 22: Yakın Geleceğimize!

286 12 4
                                    

HIAMINA SELAM

Niye bu kadar sıkıcı hayat be

Bugün nedense Wattpad diye bir uygulama olduğunu hatırladım ve sonra dedim ki...

LAN BEN BÖLÜM ATMIYORUM AMINA

O yüzden devamke 💪🏿

Ve normalde yeni bir kurgu da aklıma geldi ama 3. Şahıs ile yazacağım için tam ayarlayamadım anlatımı ve alışılmışın dışında oluyor benim için

Eğer halledebilirsem yayınlayacağım zaten

HER NEYSEE Ğ

Bismillahke

~~~

"Yani... Bahsetmeye çalıştığınız şey, aslında polislerin iyi amaç uğruna mafyalığa bulaşan mafyalarla iş birliği yaptığı mı?" Changbin sorumun ardından kafasını olumlu anlamda sallayıp dudaklarına içindeki içeceği bitmek üzere olan bardağını götürdü. Aklımda çok fazla soru kalmıştı. Neden kanun namına çalışan mafyalar diğerleri tarafından normal karşılanıyordu ki? Sonuçta legal yollardan halletmiyorlardı ve bu yaptıkları her şekilde bir suçtu.

"Ben ve benimle beraber çalışanlar da bu kesimin karşısında. Genel olarak biz de illegal tarafı temizliyoruz ve bu iyi bir şey gibi görünebilir ama genel olarak yaptığımız bu şeyleri uyuşturucu ticareti gibi şeylerle saklıyoruz. Yani bir nebze illegallerin yolunu açıyoruz."

İllegalleri anlayamıyordum.

Neden illegal yollardan para kazanmayı seçiyorlardı ki? İntikam? Zevk? İlgi? Ne gerek vardı kötü şeyler yapmaya?

Ama tam şu an ben de bu yola başvurduğum için bir kesimi daha iyi anlayabiliyordum. Neden bilmiyorum ama bu yol en mantıklısı gibi geliyor bana artık.

"Peki... O zaman şimdi ne yapacağız?" dedi Felix yerinde kıpırdanırken. Changbin ise gerginliğe aldırış etmeden gülümseyerek ayağa kalktı. "Öncelikle işlerin yürütüldüğü malikhaneye gitmeniz ve orada işlerin ne olduğunu gözlemlemeniz lazım. Size en uygunu neyse o bölüme yoğunlaşacaksınız. En basitinden uyuşturucu ticareti. Eğer iyi uyuşturucudan anlarsanız bu bölüme geçebilirsiniz. Ya da silah ticareti falan. Ama bunu hemen seçmeyeceksiniz ve bunun için diğer tüm işleri bir süre deneyimleyeceksiniz."

Kafamı olumlu anlamda sallamakla yetinirken Changbin masasının başına geçti ve çekmecesini karıştırdıktan sonra elindeki kartviziti beklemeden Namjoon'a uzattı. "Bu adres gideceğiniz adresin aracısı. Asıl adresi şimdiye kadar kimseye vermedim." dedi ve masanın arkasından çıkarak tekrardan ilk geldiğimizdeki yerine oturdu. "Sizinle tanışmak zevkti Hyunjin ve Felix. En kısa zamanda görüşmek üzere." Gülümseyerek rahatça yayıldı koltukta ve gözlerini kapattı.

Namjoon bir şey demeden kapıya döndü ve beklemeden dışarı çıktı. Felix'e dönüp kısa bir bakış attım. Omuzlarını silkerek aynı şekilde dışarı çıkınca ben de arkalarından ilerledim.

Dışarı çıktığımızda birbirimize dönüp öylece ayakta dikildik. Sessizliği bozan yoktu. Her ne kadar sessiz kaldıkça gerilsem de konuştukça daha çok gerileceğimi de biliyordum. Birkaç kere dudaklarım aralansa da bir şey diyemeden geri kapatıyordum.

Gerici ortama dayanamamış olacak ki Namjoon kısa bir öksürükle boğazını temizledi başta ve, "Evet... Okula dönelim mi? Yoksa evlere mi dağılırız?" dedi sırayla bize bakarken. Göz ucuyla Felix'e baktıktan sonra geri Namjoon'a baktım. "Bu olanları bizimkilere söyleyecek miyiz?"

Duraksadı ve bakışlarını yere indirdi. "Söylemeliyiz bence. Ne olacaksa birlikte halletmeliyiz. Ama Chris'e nasıl bir açıklama yapacağız?" Oflayarak elimi enseme attım ve saçlarımı çekiştirdim. "Onu bizden uzaklaştırmamız lazım ama eminim peşimize takılacaktır bir şekilde. Ondan kurtulmamız lazım."

souvenir | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin