Bölüm 8: İlk Görev

725 39 15
                                    

Of bir şarkı buldum başı aşırı seksüel şarkıyı değil başını dinliyorum sadece resmen amk ŞQÖDŞWÖXŞWÖDĞWÖD

Size de smut bölüm atarsam söylerim de öyle okuyun za

Şimdilik Cire - Link? dinleyin 👁👄👁

Bismillahke

~~~

Felix'ten:

Alt taraflarımda hissettiğim ağrıyla gözlerimi açmak yerine sıktım. Sanki yolun ortasına düşmüşüm de alt bedenimin üstünden tır geçmiş gibi hissediyordum.

Elimi gözlerime atarak ovuşturarak uzandığım yerde doğruldum yavaşça. Gözlerimden ayırdığım ellerimi enseme atarak gözlerimi araladım. Çıplak olduğumu fark etmemle gözlerimi kocaman açarak kafamı yanıma çevirdim. Yanımda üstünde kurumuş meniyle çırılçıplak uyuyan Hyunjin'i görünce beynim tüm gerçekleri bana sundu. Dün gece Hyunjin'le sevişmiştik!

"Tanrım! Siktir, siktir, siktir!"

Bacaklarımı yataktan sarkıtıp kalktığımda hissettiğim yoğun ağrıyla suratımı buruşturup duvara ilerledim ve destek alarak yatağa döndüm. Nasıl işler buraya kadar gelmişti? Hem bu denli acı çekmem normal değildi, içime girmemişti bile!

Kıpırdanan bedenle telaşla etrafa bakındım. Sabah sabah çıplak bir şekilde görünemezdim. Tekrar seks isteğiyle dolabilirdik...

Tanrım. Ben nasıl okulun ilk gününden daha hiç tanımadığım biriyle sevişebilmiştim ki?

Hyunjin'in kafası bana dönerken hafif aralık gözlerine baktım. Kapatıp açıyordu ayılmaya çalışarak. Dudaklarımı kemirerek vereceği tepkiyi bekledim.

Gözlerini tamamen açtıktan sonra dolgun dudaklarını açarak bana baktı. "Günaydın..." Ne? Bu kadar mıydı?

"Gü-Günaydın..." dedim sessizce. Gülümseyerek yatağı işaret etti. "Korkma, gel. Yorgunsundur." Ellerimi duvardan çekerek yanına yaklaştım tereddütle. Ağrıyan kalçamı yavaşça yatağa bırakarak ona döndüm tekrar. "Hyunjin... Dün olan-"

"Ştt... Sıkıntı etme bunu Felix. İkimiz de yükselmiş halde yataktaydık, gayet normal yaptığımız." diyerek sözümü yarıda kesti. Uzandığı yerde doğrularak bedenini bana çevirdi. Üstüme eğilip dudaklarımı kavradı hiç beklemeden. Şişmiş alt dudağımı kısa sürede yiyip bitirdiğinde karşılık vermediğim için geri çekildi. Elini yanağıma yerleştirip baş parmağını sürttürdü. "Duş alıp hazırlanalım. Okul var ve benim hiçbir şeyim yok."

Kafamı sallayarak yataktan kalktım tekrardan. Arkamdan kalkarak yanıma geldiğinde tüm bedeninde gezdirdim bakışlarımı. En başından beri ideal bulduğum bir suratı vardı... Boynu hala tertemizdi, sanırım sadece benim üstüme çalışmış ve ben hiçbir şey yapmamışım ona. Düz ama yine de kusursuz gövdesinde muhtemelen benim menim vardı. Alt bedenine bakıp duraksadım. Aleti gerçekten de büyüktü... Bacaklarıysa uzundu. Bu bacakların altında kalmaktan asla şikayetçi olmazdım sanırım.

"Beğendin mi bari?" dedi sırıtarak. Dürüst bir şekilde kafamı sallayarak önüne geçtim. Banyoya ilerlerken arkamdan beni kestiğini hissedebiliyordum. Huzursuz ediciydi ama yine de sesimi çıkartmamıştım.

Banyonun önünde durup kapıyı açtım ve içeri girdim sessizliğimi bozarak. "Beraber mi yapacağız?" Kafasını sallayarak kolumu tuttu ve duşakabinin içine soktu ikimizi de. Nefesimi tuttum heyecanla.

"Dün çok eğlendim... Devam etmeyi istesem de okul var." demesiyle kafamı kaldırıp suratına baktım. Büyük bir arzuyla bana bakıyordu. Bakışlarında bunu yansıtmaktan çekinmiyordu... "B-Bende eğlendim ama bir daha yapar mıyız bilmiyorum."

souvenir | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin