Bölüm 4: Aletinin Bana İlgisi Var

1K 58 55
                                    

İnternet bulan ve kitabın ilerleyişini nasıl smut'a çevireceğini bulan zeki ben şimdi size mükemmel bölümümü sunuyorum

Şarkı: Chase Atlantic - Friends

Neyse yükselme zamanı ☺

~~~

Tabakları masaya yerleştirdikten sonra sandalyemi çekip oturdum. Yemek hazır olana kadar garip bir sessizlik vardı, sadece müzik dinlemiştik. Göz ucuyla Felix'e baktıktan sonra geri kafamı yemeğe çevirip çatalımı aldım. Kafasını önüne eğmiş yemeği didikliyordu. İçime titrek bir nefes çekip tekrar ona bakıp ağzımı araladım. "Aç değil misin?" Sessizce kafasını iki yana sallayıp çatalına biraz makarna alıp yemeye başladı. Kaşlarını kaldırıp bana döndü. "Biz yaptığımız için mi bu kadar iyi olmuş yemek, yoksa benim denemem mi kötü sonuçlanmış?" diyerek tekrar yemeğe yumuldu. Gülümsedim. "Hepsini ben yapmasam da güzel yapmışım diyerek övüneceğim! İyi yaptığımı söylemiştim." Pis pis sırıtıp ben de yemeğe geri döndüm.

İkimiz de bir süre sonra boş tabaklarımıza bakıyorduk ve karnımızı tutuyorduk. "Off, çok yedik!" diyerek elini masaya koydu. Destek alarak kalktıktan sonra tabaklarımızı alıp tezgaha ilerlemeye başladı. Masadaki peçetemi alıp elimi ve ağzımı silmeye başladım.

"Hyunjin, bana bakabilir misin?"

Felix'in sesiyle kafamı ona döndürürken sırıtıp elindeki telefonu gösterdi. Fotoğrafımı çektiğini anında fark ettiğim gibi elimle 'gel' işareti yaptım. "Görmek istiyorum!" Kafasını telefona eğip, "Bekle, atıyorum." dedi. Cebimden telefonumu çıkartıp bildirim bekledim.

- - -

🥰Boşa Yaşıyoruz Abi🥰
2 yeni mesaj.

Felix:

Tıkındı ve mutlu!

Tıkındı ve mutlu!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- - -

Kafamı kaldırıp bana bakarak sırıtan Felix'e baktım.

Piç...

"Bilerek attın, değil mi?" dediğimde omzunu silkti. Telefona bildirim düşmeye başladığında kafamı geri telefona çevirdim.

🥰Boşa Yaşıyoruz Abi🥰

Hayatımın Anlamı Chris:

Tipe bak
Çok tatlı lan!
N

ormalde aşırı sert ve ebemizi sikecek gibi duruyordu...

Siz:

İstersen seve seve sikerim?

Hayatımın Anlamı Chris:

souvenir | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin