Anakin Skywalker miután fia kezei között halt meg, sűrű sötétség vette körben, majd kinyitotta szemét, s eltakarta, a hirtelen fényözön elől. Mikor megszokta, újra kinyitotta majd körbe nézett a mezőn.
- Hol vagyok? - kérdezte a férfi, s meglepődött, hogy nem a recsegős hangját hallotta, hanem a fiatal, életerős hangját, még mielőtt a Mustafaron egykori mestere le nem vágta kezét és lábait.
- A mindenségben, Anakin! - szólalt meg mögötte egy gyenge női hang.
- Padmé? - fordult hátra, s meglátta kedvesét.
- Rég láttuk egymást. - felelte mosolyogva a nő.
- Padmé. - szólította meg újra kedvesét. - Meghaltam?
- Igen, Luke elhelyezte a testedet örök nyugalomra.
- Miért vagyok itt? Hiszen Sith lettem. Nem kéne itt lennem. - felelte elgondolkodva a férfi.
- Igen, ez igaz. De meg mentetted a fiúnkat Anakin. Ezért megbocsájtást nyertél. - mosolyodott el a nő. - Tudtam, hogy van benned jóság. Nem tévedtem ezzel kapcsolatban.
- Sajnálom, Padmé, ami velünk történt. - hajtotta le bánatosan a fejét a férfi.
- Már megbocsájtottam neked, Ani. - fogta meg gyengéden szeretett férfiának a kezét.
A férfi szerelmére nézve, látta, hogy kedvese könnyezni kezdett. Magához ölelte szerelmét, majd sírásban törtek ki.
- Anakin. - szólalt meg egy újabb hang a páros mögül.
- Obi-wan. - fordult meg a férfi volt mestere felé.
Az idősebb férfi halványan elmosolyodott, ahogy tanítványa idegesen állt előtte.
- Még mindig ugyanaz a kisfiú vagy, aki ha rosszat csinált nem nézett az ember szemébe.
- Pont azért, mert nem mer a szemedbe nézni, az a kisfiú. - vallotta be a férfi.
- Szeretnéd látni Lukot? És Leiat? - szólalt meg egy újabb hang a férfi előtt.
- Yoda mester. - hajtott fejet az idős férfi felé. - Természetesen. - felelte, majd kedvesére nézett.
- Én nem mehetek oda, Ani. Viszont itt megvárlak. - felelte mosolyogva a nő, majd egy csókot lehelt kedvese ajkára.
Anakin, Yodaékkal meglátogatták gyermekeit, majd egy büszke mosolyt villantott fia felé, s azt a szeretetet tükrözte szemei, amelyet soha nem mutathatott meg nekik.
Mikor visszatértek a mindenségben, a nő férje kezét meg fogva elindultak a lakhelyükre.
- Rajtad van a nyaklánc, amit akkor csináltam neked. - szólalt meg csendesen, mikor elérték a lakhelyüket.
- Mindig rajtam van. Tudtam, hogy ide fogsz egyszer kerülni, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar. - mondta, a barnaság, mikor beléptek otthonukba.
- Tizennyolc évet vártál rám, Padmé. Ha akkor nem hiszek, Palpatinnak, még most is élhetnénk a gyerekeinkkel. - nézett kedvesére bűnbánóan.
- Ani, megérte várni. - mosolyodott el, majd lábujjhegyre állva, ajkát kedveséhez érintette.
A férfi mohón viszonozta, a méz édes ajkakat. Az ajtót becsukva, felkapta kedvesét, hogy bebizonyítsa, mennyire is sajnálja azt, ami történt.
Ez a kis szösszenet igazából azért történt meg, mivel kíváncsi voltam, és elképzeltem, hogy mi lehetett, miután Anakin meghalt, és szellem alakban tért vissza, és hogy mit szólt Padmé, illetve Obi-wan-ék. ^w^
YOU ARE READING
Novella Gyűjtemény
RandomÚgy gondoltam, hogy ha egy anime/sorozat, vagy film meginspirál, esetleg más, akkor leírom. Nyugodtan írhattok, hogy írjak nektek novellát. Egyet kérek, mivel nem szimpatizálok a Naruto yaoival, se a Naruto yurival, így olyat nem írok. DE! Ezen kívü...