Kellemes egy estének nézett elébe a lány. Rózsaszín haján meglátszódtak a hópelyhek, melyek nedvessé tették a derékig érő haját. Párja mellett sétált, ki kutatóan nézte kedvesét, s annak nagyobbacska pocakját.
- Mi az? – kérdezte kipirultan a lány.
- Olyan, szép vagy. – felelte a férfi zavartan, majd beletúrt hollófekete hajába.
A smaragd szemű mosolyogva hajolt párja arcához, mikor megszólalt mögülük egy ismerős hang.
- Sakura-chaaan, Sasukeee~.
- Naruto. – fordult meg a páros egy halvány mosoly kíséretében.
- Hát ti? Csak nem jöttetek megnézni a karácsonyi vásárt? – kérdezte egy róka vigyor kíséretében.
- Meg azért is, hogy meg tegyem a délutáni sétámat. Csak valaki nem engedett el. – forgatta meg szemeit vicceskedve.
- Mi történt volna akkor, ha elesel? – tette csípőre a kezét felvont szemöldökkel a férfi.
- Szívem, chakrát áramoltatok a csizmámba mikor csúszós az idő. – tette ő is csípőre kezét, már amennyire tudta a nagyobbacska pocakjától.
Az ónix szemű sóhajtott egyet, majd megrázta fejét, s egy puszit nyomott a smaragd szemű homlokára.
- Mit nézel? – érdeklődve kérdezte meg barátjától.
- Aranyosak vagytok együtt. De komolyan, ki a fene gondolta, hogy ez a morcos, magának való, kelekótya gyökér, és egy pörgős, mindig vidám ciklon együtt lesznek? Sőt, ki gondolta azt, hogy mostantól már férj és feleség vagytok? Vagy azt, hogy babátok lesz? – beszélt a kék szemű csillogó szemekkel.
- Senki. Még mi se. – felelte az ónix szemű.
A három barát még beszélgettek egy sort, majd megbeszélték, hogy következő nap összeülnek az Uzumaki rezidencián. A pár miután hazaértek, levetették nehéz kabátjukat, a házukban kellemes meleg volt, mézeskalács illat szálingózott, mellette narancs illata is kivehető volt. Sasuke kedveséhez lépett, majd tenyerét a pocakra téve halványan rámosolygott szerelmére.
- Már szeretném a karjaimban tartani ezt a csöppséget. De addig is, erre nem lesz szükséged. – húzta félmosolyra a száját a férfi, majd levette a fiatal nőről a vastag pulóvert.
- Na, de Sasuke. – kuncogta el magát.
A férfi felkapta asszonyát, majd fellibbent vele az emeletre.
YOU ARE READING
Novella Gyűjtemény
RandomÚgy gondoltam, hogy ha egy anime/sorozat, vagy film meginspirál, esetleg más, akkor leírom. Nyugodtan írhattok, hogy írjak nektek novellát. Egyet kérek, mivel nem szimpatizálok a Naruto yaoival, se a Naruto yurival, így olyat nem írok. DE! Ezen kívü...