Törzsi tánc

19 0 0
                                    

Kellemes meleg volt a tűz mellett. Egy húszas évei elején járó fiatal nő ült, s szintén vele egy idős fiatal férfi. Barna szemű lány kíváncsian figyelte az ismeretlen ismerősét. A barakkban rajtuk kívül nevetgéltek még a fiatalság, Makai Symphony – Evil Warriorsa hallatszódott a háttérben. Egy nagyobb tűz körül fiatalok táncoltak, törzsi tánc lehetett. A fekete hajú férfi kezét mutatta a lánynak, aki kedvesen elmosolyodva elfogatta. A tömeghez sétálva becsatlakoztak a törzsi táncba. A lány barna szemei vidáman csillogtak, melyekre mostanában lehetett mondani. Háború folyt az országok között, tudták mindketten valószínűleg ez az egyetlen egy nyugodt estéjük.

A tűz fényében, árnyékok vetültek a fák törzseire. Az egyik egy százhetvenkét centis lehetett, a másik nálánál pár centivel kisebb volt. Izzadság folyt le testükön, mégis úgy érezték, jót tesz nekik, ez a meghitt pillanat. Fiatal nő kezeit felemelte, mint körülötte lévő többi fiatal nők, a feketeség beletúrt a szőkeség loboncába, s magához rántva. Barna szemű szépség közelebb hajolt a férfihoz, majd ellökve magát tőle, kezeit hullámozni kezdte, miközben lábaival jobbra, majd balra sétálva egyet pördült.

Fiatal férfi ámulattal nézte, ahogy a lány táncol, de ő se volt rest. Újra a nő csípőjéhez kapva, magához rántotta annyira, hogy ajkaik súrolták egymást. Fullasztó melegség töltötte meg belsőjüket, de nem adták meg egymásnak a csábítást, újra elengedték egymást. Letérdelve a porban folytatták táncukat. Nem is figyelve a többi ember csak őket figyelte. A párt, kiknek együtt mutattak a legjobban, az egész barakkban. Egymásból kihozták a legjobbat, s a legrosszabbat.

A zene végeztével, véget ért táncuk. A feketeség felállva magával húzta a lányt is. Itt az alkalom! Lecsapott a mézédes ajkakra, mint méhecske a virágra.

Novella GyűjteményWhere stories live. Discover now