අම්මා කෝ.....😥

432 62 41
                                    


'හෙලෝ මචන් අද කට්ටිය සෙට් වෙන දවසනේ,උබ එනවා නේද?'

'බැ බන් අදනම් දුවව නර්සරි එකෙන් ගන්න යන්න තියෙනවා'ටේ කිව්වෙ ආරගෙ කොන්ඩෙ පීරන ගමන්.

'හ්ම්ම්ම් එහෙනම් කමක් නෑ

'කෝ දුවට ෆෝන් එක දෙන්නකෝ'

'හෙලෝ' ආරා ෆෝන් එක අරන් හුරතල් විදිහට හිනා වෙවී කිව්වා.

'හෙලෝ මගෙ පැටියා ස්කූල් යන්න ලෑස්ති වෙනවද?'

'අයියෝ කුකි මාමෙ මන් තාම නර්සරිනේ යන්නේ'

'හ්ම්ම්ම් එකනේ හරි හරි එහෙනම් පරිස්සමට යන්න හොද්ද?'ජන්ග්කුක් කෝල් එකෙන් ආරට කිස් එකක් දෙන ගමන් කිව්වා.

'හරි බායී උම්මා' ආරගෙ වැඩ දැකලා ටේට හිනා . ටේගෙ මුලු ජීවිතේම දැන් ආරා වෙලා.🤍🤍

'එයා තිබ්බා'ආරා ටේගෙ අතට ෆෝන් එක දීලා කන්නඩියෙන් හැඩ බලනවා.

'තාත්තේ මන් අපෙ අම්මා වගේද?'

'නැ ඔයා මන් වගේ'ටේ ගනන්ගන්නැතිව කිව්වා.

'නැ නැ නැ මන් අම්මගෙ ෆොටෝ දැකලා තියෙනවා . එයා මන් වගේ .ආරා බිත්තියෙ එල්ලලා තිබ්බ ජෙනීගෙ ෆොටෝ එකයි කන්නඩියෙන් එයාවයි බලලා ටේගෙ දිහාවට හැරුනා.

ආරා බිත්තියෙ එල්ලලා තිබ්බ ජෙනීගෙ ෆොටෝ එකයි කන්නඩියෙන් එයාවයි බලලා ටේගෙ දිහාවට හැරුනා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'ඔයාගේ කැමැත්තක් හැබැයි මන් තරහයි'ටේත් ටිකක් හුරතල් වෙලා කිව්ව.

'ඇයි ..මන් ඔයාට හොට් චොකලට් දුන් නැති නිසාද?

' නෑ....ඔයා කැමති නැද්ද ඔයා තාත්තා වගේ වෙනවට මන් ඔයාට කොච්චර ආදරේ කරනවද?'ටේ දුකින් වගේ අහක බලා ගත්තා.

'එහෙම නෑ මේ අහන්නකො ඒත් මන් ආසයි අම්මා වගේ වෙන්න නැත්නම් එයාට දුක හිතෙයිනේ... එයාට අනික අපි ගාව ඉන්නත් බෑනෙ .තාත්තෙ තරහ වෙන්න එපා මන් ඔයාට අයිස් ක්‍රීම් ඇරන් දෙන්නද? ආ.. මන් ඔයාට පොරන්දු වෙනවා අම්මා තරගෙ දිනලා ආවම මන් ඔයා වගේ වෙනවා කියලා.'ආරා ටේව බදාගෙන ටේගෙ ඔලුව අත ගෑවා .

'පන්ඩිත ආච්චි දැන් යමු නේද ?පරක්කු වෙලානෙ. 'ටේ ආරව ඇරගෙන නර්සරි එකට ගිහින් ඇවිත් හොදටම කල්පනා කරන්න ගත්තා.

                                             -kim shivi-

💖winter wishes💖  ( completed ✔)Where stories live. Discover now