Borzasztó napom volt. Annyira feldúlt voltam, hogy le kellett nyugodnom egy kicsit. A menedzserem azt mondta, hogy az eladások leálltak, és valamit tenniük kellett. És persze mi mást kell csinálni mint, hogy egy olyan lánnyal összehozni, akivel semmi közös nincs bennünk, csak a srácok kedvelik. Danielle a neve, és gondolom mondanom se kell, hogy meg se erőltettem magam. Tudta, hogy meleg vagyok, és még mindig igent mondott. Azt hiszem, rosszabb is lehetne. Legalább nem kell megcsókolnom.
Szükségem volt egy nagyszerű maszturbálásra, hogy elterelmjem a figyelmemet erről a sok szarról. De nem akartam egyedül csinálni.
Miért csináljam egyedül, ha valaki mást is boldoggá tehetek? Nincs értelme számomra.
Felhívtam Liamet, a háttérénekesem, az egyik legközelebbi barátomat, hogy megkérdezzem tőle ráér-e. Igen, néha csináltuk már. Csak szexuális dolgok, nincsenek érzelmek. Azt mondta, hogy nem ér rá, de ajánlott nekem egy alkalmazást.
Szóval, felmentem erre az Omegla nevű alkalmazásra. Nem tudtam miről szól, csak párszor hallottam, hogy olyan emberek használják akiknek szüksége van valakire.
Gyorsan megértettem, miről van szó, és be is léptem.
Most egy idegennel beszélsz. Mindketten szeretitek a melegeket.
Ja igen, meleg vagyok, ahogy már korábban írtam.
Híres énekes vagyok, és megtiltják, hogy szeressem azt, akit akarok, és aki vagyok. És mindezt csak azért, mert pénzt akarnak. Sok pénzt, és azt gondolják, hogyha felvállalom magamat, elveszítik a pénzüket.
Legalábbis erre gondolok.
De nem érdekel. Még mindig férfiakról fogok álmodni, továbbra is szeretni fogom a férfiakat.
Te: Helló.
Idegen: Szexet akarsz?!
Te: Hm, természetesen. Csak ezelőtt még soha nem csináltam ilyet, remélem nem fogok csalódást okozni.
Idegen: Nem érdekel, amíg ezért vagy itt, Apuci.
Te: Na jó, akkor oké gyönyörű hercegnőm.
Idegen: Te már jobb vagy mint bárki más.
Te: Így van? Oké. Abbahagyom.
Idegen: Várj! Miért?! Gyere, szükségem van valakire.
Te: Könyörögj.
Idegen: Ó, kérlek, kérlek, apuci, beszélj velem piszkosul. Elélvezek, kérlek, bármit megteszek!
Te: Bármit?
Idegen: Igen! Csak kérlek, szükségem van rád!
Te: Oké. Érintsd meg magad, baby boy. De ne csinálj mást. Csak azt fogod csinálni, amit mondok. Oké?!
Idegen: Igen, Apuci, csak azt.
Te: Most. Tegyél köröket a lyukad körül. Még ne tegyed be az ujjaid. Milyen érzés?!
A nadrágomban kezdtem keményedni. És ez így nagyon jónak bizonyult, mivel csak boxerben voltam, nem volt rajtam farmer.
Ezután lecsúsztattam a boxerem a lábamon, így meztelen voltam.
Idegen: Mit csinálsz, Apuci? Megérinted magad?
Te: Igen. De bárcsak a szád érintene meg. Ugye, hercegnő? Szeretnéd, hogy Apuci jól érezze magát?
Idegen: Ó, istenem, igen. Bárcsak megbasznád a csinos kis szám, és a számba élveznél. És akkor mindent lenyelnék, mert jó fiú vagyok.
Te: Ó, istenem, olyan jó vagy. Már majdnem elmentem, kicsim.
Idegen: Ugyanez, Apuci, ugyanez. Kérlek, csinálj valamit! El szeretnék menni! Kérlek!
Te: Csináld gyorsabban. Maszrurbálj, és ujjazd meg magad úgy, hogy rám gondolsz. Gyere Apuciért.
Idegen: Oh isten köszönöm!! Megismételhetjük ezt valamikor?
Te: Igen, miért ne? Mondjuk, add meg a telefonszámodat, és holnap felhívlak. Ez rendben van?
Idegen: Igen :) Tessék. 444-358-25
Te: Oké, felhívlak :)
Idegen: Oké. Most mennem kell. Van egy kis munkám.
Te: Most?! De éjszaka van!
Idegen: Igen, igen ... Néha előfordul :) Ma jól szórakoztam. :)
Te: Én is:)
Idegen: Viszlát x
Te: Viszlát
Be kell vallanom, hogy jó volt. És olyan volt, mint a lelki társam (Lol, ne ítélkezz), szerettem az apucija lenni, és nagyon élveztem, hogy a baby boy-om és hercegnőm volt.
Igen, biztos, hogy holnap felhívom, amikor befejezem a munkám.
BINABASA MO ANG
Princess for Daddy/L.S.- Fordítás!
Romance- Ó, Apuci, bárcsak most megcsókolhatnálak.-nyöszörgte Harry. - Én is ezt kívánom, babyboy. - válaszolta Louis. Avagy egy történet, ahol Louis énekes, Harry pedig egy jól ismert modell, és Louis béby-je. Ezt a könyvet nem én írtam, én csak fordítom...