Harry

1.2K 52 0
                                    

Amikor megérkeztünk a kórházba, szörnyen éreztem magam. Olyan volt, mintha a gyomromban háború lenne. Bejelentkeztünk és vártunk.

- Louis, szerintem menj, az emberek felismernek minket. - Mondtam csendesen, kissé aggódva a pletykák miatt, hogy ne jöjjön ki ebből rosszul.

- Nem hagylak itt kicsim. Hadd pletykáljanak, ha akarnak. - Mosolygott és megcsókolta a homlokomat.

Egy idő után behívtak, és Louis velem jött. Örültem, hogy velem jött. Megijedtem. Nem tudtam, mi történik, és ez biztosan nem volt normális betegség.

- Szóval, Mr. Styles mi a probléma? - Az orvos megkérdezte, én pedig elmondtam neki, hogy hánytam. Futtatott néhány tesztet, de nem talált semmit. Minden rendben nézett ki.

- Mit ettél ma eddig? - Kérdezte, és csalódottan dörzsölte a homlokát.

- Hm, ittam egy kis tejet, csokoládét, krumplit, és ittam egy pohár bort. - Nem tudtam, miért fontos ez.

- Ó, most látom. Látja ezt? Azt a kis apró bogyót? - Miközben ultrahangot végzett, megmutatta a képernyőn. Bólintottam, ő pedig csak rám nézett.

- Ez azt jelenti, hogy allergiás vagy valamire.- Furcsán néztem rá, és csak megráztam a fejem. Semmire nem voltam allergiás, amennyire tudtam. Mindig mindent tudtam inni és enni.

-De mindig mindent meg tudtam enni vagy inni. Hogyan történt ez? Miért történik? - kérdeztem.

- Nos, különböző magyarázatok léteznek. De nem tudom biztosan. Semmi komoly, így már ma hazamehetsz, csak próbáld meg kitalálni, hogy mire vagy allergiás, és maradj távol tőle, jó? Ha rosszabbodik, vagy ha újra úgy érzed, azonnal jöjjél, oké? - mondta, és még jobban összezavarodtam. De bólintottam.

Ezután kimentünk, és Louis elindult a kocsihoz, de előtte megfogta a kezem és megpuszilta az arcomat.

- Tudod, hogy holnap már a hírekben leszünk, ugye? - Nevettem, és tudtam, hogy igazam van.

- Haza megyünk ölelkezni, Apuci? - kérdeztem, mire mosolyogva bólintott.

Hazamentünk, és üzenetet küldött Liamnek, hogy minden rendben, semmi komoly. Bementünk, és én gyorsan a fürdőszobába mentem fogat mosni, hogy ne legyek büdös.

- Kérsz ​​valamit enni? - Louis kiabált lentről én meg válaszoltam egy nemmel.

- Oké, gyere le a lépcsőn, ha végeztél! Beraktam egy filmet! - mondta, és közöltem vele, hogy hallottam.

Miután megmostam a fogam, lementem és lefeküdtem Louis mellé. Olyan pici volt, de én mégis kiskanál akartam lenni. Olyan jól nézett ki ott fekve, hogy meg kellett csókolnom.

A film lejátszása közben lassan csókolóztunk, és ez volt a legjobb csók. Minden csók, amit megosztottam vele, tökéletes volt, de ez különleges volt. Olyan szerető és édes volt.

Szeretlek - Megsimogattam az arcát, ő pedig elmosolyodott, és ugyanezt a fülembe suttogta, borzongást küldve a testemen. Vele töltött minden perc végtelennek tűnt.

Aztán elkezdtük nézni a filmet.
------------------
- Louis - Gyengéden próbáltam felébreszteni. Már olvastam az újságot, és igazam volt. Mi voltunk a címlapon. Rajtakapták, hogy megcsókolja az arcomat. Csak remélni tudom, hogy sok mindent nem tettünk tönkre ezzel.

- Mi az, Hazz? - Felnyögött, én pedig elmondtam neki. Tudta, mi fog történni, de a félelem még mindig ott volt a szemében.

-Mit mond? - Kérdezte, én pedig olvasni kezdtem:

Ez egy új pár?

Tegnap Harry Styles -t, a modellt és Louis Tomlinsont, az énekest együtt látták kint. Kézen fogták és csókolták egymást. Már tudtuk, hogy Harry meleg, de Louis is? Sok szív összetörik. És mi van Modest-tel! Louis menedzsmentje mit mond?
Kíváncsiak vagyunk.

- Olyan ostobák. - motyogta, még mindig csukott szemmel.

- De tényleg, mit fog tenni a menedzsment? - kérdeztem komolyan. Úgy értem, ők voltak azok, akik fikázták, hogy felvállaja magát. És megijedtem. Tényleg féltem.

-Ha bármilyen problémájuk lesz, megpróbálom a mededzsert lecserélni. De most nem tudnak igazán tenni semmit, ugye? - Elmosolyodott, és magához húzott egy csókért.

Princess for Daddy/L.S.- Fordítás!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang