Harry

1.9K 61 0
                                    

NagyFasz: Szia baba. Szóval arra gondoltam... Azt hiszem, találkoznunk kellene.

Én: Gondolod?

NagyFasz: Nos, igen, ha akarod.

Én: Baszki, persze, hogy akarom! Csak mond meg, hol és mikor. És azt javaslom, hogy olyan helyen legyen, ahol senki sem láthat minket, tudod, úgy mindkettőnknek jobb.

NagyFasz: Igen, tudom. Tudod, egy étteremre gondoltam, ahol ismernek és észrevétlenül be tudnak juttatni minket.

Én: Ez tetszik. Csak küldj részleteket.

NagyFasz: Oké, küldök. Most mennem kell, tíz perc múlva színpadra lépek, megnézheted, ha akarod;)

Én: De előbb el kell mesélnem az álmaimat! :(

NagyFasz: oké, mondd.

NagyFasz: jut eszembe, még mindig a "NagyFasz" van elmentve a névjegyekbe?:D

Én: Igen :)

Én: Oké. Tudod, ezek nagyon jó álmok voltak. Alattad voltam, mint egy nyögő rendetlenség.

NagyFasz: Ezeket most nem fogom elolvasni, Harry! Állj le!

Én: Úgy szorítottam a farkadat, a gyönyörű nagy farkadat, ahogy neked tetszik.

Én: Jól felkészítettél, aztán elkezdtél belém nyomulni. Lassan, már majdnem sírtam. Olyan jó érzés volt, Apuci.

Én: Még mindig érzem, még ha csak egy álom is volt, Apuci.

Én: Olyan kanos vagyok érted! Kérlek, csinálj valamit.

Bekapcsoltam a tévémet, és csak akkor láttam meg, amikor Louis színpadra lépett. Szűk fekete farmer volt rajta, túl nagy pólóval. Esküszöm, hogy extra kicsi volt. De még ha olyan kicsi is, akkor is az Apucim. És egy hercegnő szereti ugratni az Apuciját, így a hercegnő büntetést kaphat.

Merevedése jó szemmel látható volt, és tudtam, hogy  gondolatban mindenki köszönetet mond nekem. A teste olyan forró volt, meg akartam nyalni.

És az arca olyan aggódónak tűnt.

- Kérem, üdvözöljék, az egyetlen, Louis William Tomlinsont! - A riporter ordított, majd intett Louisnak, hogy üljön le.

Meg sem hallgattam az interjút, csak a kezét figyeltem, amely állandóan takarta a feszes farmert.

Éreztem, hogy egyre keményebb vagyok a látványtól, csak a látványtól. Ez forró.

A farmeremet és a boxeremet lerántottam a fenekemre, és maszturbálni kezdtem Louis-t nézve.

Nemsokára nyöszörgni kezdtem, a kezem nagyon gyorsan végezte a dolgát.

- Baszki, Apuci. - suttogtam, mielőtt elmentem.
---------------------
NagyFasz: Ez nem volt kedves tőled, Hazz.

Én: Soha nem mondtam, hogy kedves vagyok;)

Princess for Daddy/L.S.- Fordítás!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora