Louis

1.9K 56 0
                                    

1 héttel később
Harryvel tényleg nagyon jól megvagyunk. Alig voltam otthon az elmúlt héten. Általában éjszakánként, filmeket néztünk és simogattam őt, amikor nem voltunk a munkahelyen. Megismertük egymást.

Már hiányzik. Ott kellett hagynom  mert el kellet mennem dolgozni, amikor felébredtünk.

Én: Baba, mit csinálsz?

Harry: Még mindig ágyban vagyok, mi van veled? Már hiányzol, Apuci:(

Én: Nekem is hiányzol, most viszont megyek, új dalt kell felvennem.

Harry: Soha nem mondtad, hogy lesz
új felvétel! Írtál dalt?

Én: Igen, írtam. :)

Harry: Mi a címe ???

Én: Uhh, No Control. Elénekelhetem neked, ha akarod?

Harry: Eljössz utána hozzám? :)

Én: Ha ott akarsz engem;)

Harry: Természetesen igen. :) Gyere mihamarabb, Apuci!

Én: jól van, kicsim! Hiányzol

Harry: Te is hiányzol.
------------------
Szóval készen állsz a felvételre? - kérdezte tőlem Liam. Ő volt a háttérénekes.

Igen. - mosolyogtam rá, ő pedig visszamosolygott. Mindig nagy barátságunk volt. Tudta, hogy meleg vagyok, és még mindig tisztelt, talán még jobban, mint korábban.

-Tudod, soha nem mondtad el, hogy miről szól a dal? De azt hiszem, már tudom. - Nevetett, én pedig elpirultam. Úgy értem, elég nyilvánvaló, hogy a szexről szól.

- Szóval igaz, igaz? Találtál egy férfit? - Kacsintott rám, én pedig még jobban elpirultam. Tétován bólintottam, ő pedig átölelt, nyíltan örült nekem.

Ez nagyszerű cimbora! Megismerhetem valamikor? - Szélesen mosolygott, én pedig csak azt akartam mondani neki, hogy Harry. De nem tudom, hogy Harry szeretné-e.

- Azt hiszem, már megtetted. De nem hiszem, hogy bármit is mondanom kellene. Tudod, hivatalosan nem vagyunk együtt. - Idegesen sétáltam körbe.

- Szóval randira hívod? - Mosolygott.

- Nem tudom. Talán. Ezen gondolkodtam, de nem voltam benne biztos, hogy hivatalosan is velem akar-e lenni.

-Liam! Louis! Elkezdjük a felvételt! - Zayn, egy másik háttérénekes ránk kiabált, mi pedig gyorsan bementünk és elkezdtük a felvételt.

A dal felvétele után gyorsan elvettem a dolgaimat és az autómhoz mentem. Gyorsan odahajtottam Harryhez, és bekopogtam az ajtón.

- Louis! - Kinyitotta at ajtót és rámugrott, én pedig elkaptam.

- Nagyon hiányoztam? - ugrattam, ő csak mosolyogva nézett rám.

- Fogalmad sincs mennyire, Apuci. Gyere be. - mondta, amikor letettem. Megfogta a kezem és bevezetett. A kezei akkorák voltak, mint az enyéim.

Leültünk a kanapéra, ő közelebb bújt a testemhez, azt akarta, hogy tartsam őt. Megfogtam, ő pedig a nyakamba dörgölte az orrát.

- Most elénekled nekem a dalt? - kérdezte pimaszul. Nevettem és bólintottam.

- Csak ne nevess, rendben? - mondtam komolyan, mire mosolyogva bólintott. Aztán énekelni kezdtem.

Foltos kávés pohár
Csak egy ujjlenyomatnyi rúzs nem elég
Édes, ahol feküdtél
Még mindig ott az ártatlanság nyoma a párnahuzaton

Felkelek melletted
Egy töltött fegyver vagyok
Nem tudom ezt már tovább visszatartani
Csak a tied vagyok
Nem tudom irányítani
Irányítani
Tehetetlenség
És nem érdekel ez nyilvánvaló
Nem tudok betelni veled
Most jobb, hogy behunyom a szemem
Nincs irányítás (irányítás)

A végéig énekeltem, és Harry szenvedő, kívánatos szemekkel nézett rám.

- Ez a dal rólam szól, ugye? - A fülembe súgta, én pedig habozva bólintottam. Megragadta az arcomat és megcsókolt. Keményen.

Az ölembe ült, és lassan csókolni kezdett. - Baszki, Harry. - nyögtem a szájába, mivel még mindig csókolóztunk.

- Várj, várj, Harry! - Megállítottam, és zavartnak tűnt.

Szeretnék kérdezni tőled valamit. - mondtam félénken. Ó, mit csinál velem.

Mi a baj? - A szemembe nézett, én pedig csak mosolyogtam, amikor megláttam aggódó arcát.

- Semmi rossz, de .. - haboztam - Leszel a pasim? - kérdeztem, remélhetőleg igent mond. Néztem a szemét, és mosolygott.

- Természetesen a barátod leszek! - Suttogta, izgatottan, majd újra csókolóztunk. De először párként.

Princess for Daddy/L.S.- Fordítás!Onde histórias criam vida. Descubra agora