"Harry!" Hangot hallottam magam mellől, olyan magas és reszelős, akárcsak Louisé. Megfordultam, és ő állt ott. Az étteremben ültem, és őt vártam. Szerveztünk egy találkozót, és egész nap ideges voltam. Nem tudtam mit vegyek fel, nem tudtam mit kezdeni a hajjammal...
- Louis. Elállt a lélegzetem a megjelenésétől, felálltam és szorosan megöleltem.
Az étteremben találkoztunk, ahol egyetlen pap sem láthatott minket.
- Olyan gyönyörű vagy, Harry. - Az arcomra tette a kezét, és éreztem, hogy az arcom felforrósódik.
- Gyere, együnk. Mosolyogtam és leültettem egy székre.
------------------------
- Baszki, Harry, ezt ne csináld. - mondta Louis, ah, olyan szexi hangon, amikor csábítóan néztem rá, és megpróbáltam felhívni magamra figyelmét. - Állj le, különben megbüntetlek. - Nevetett, és megpróbált poénkodni, mintha SMS-t írna nekem.- Tudod, hogy büntetést szeretnék. - Ártatlanul rámosolyogtam, és kezemmel megérintettem a combját.
Ja, igen? Mi lenne, ha fizetnénk, aztán elmennénk valahova? - Rátette az enyémre a kezét, és összefontuk az ujjainkat.
- Igen, ezt szeretném, Apuci. - Az utolsó szót a fülébe súgtam, ő pedig kényelmetlenül elmozdult a székről.
------------------------
- H-hova megyünk, Apuci? - kérdeztem, az út közben, és ezúttal a combomon volt a keze. Körbe-körbe dörzsölte, keményen.- Nem tudom, baby boy - mondta nagyon gyorsan, és nem vette el a tekintetét az útról.
-M-mehetunk hozzám. Bassza meg, Apuci, nagyon szükségem van rád! - Majdnem felsikoltottam, amikor szűk farmernadrágomban elkezdte tapogatni a kemény farkamat.
-Hova? - kérdezte, én pedig elmondtam. Elég hamar az ajtóknál voltunk, és a lehető leghamarabb kiszálltunk az autóból.
Gyere -Behúztam és utána becsuktam az ajtót.
Megfordultam, és megcsókolt, kezeit a fenekemre tette.
- Bassza meg, Apuci, olyan jó. Örömömben sírni tudtam volna.
- Baszd meg, Apuci. - kiáltottam, amikor megfordultam, hogy kidugjam a popsimat, hogy azt csinálhasson, amit csak akar.
- A segged olyan csinos. - Masszírozni kezdte az arcomat, majd elkezdett levetkőztetni.
- Ó, kicsim, olyan jó ízű vagy. - nyögte a fenekembe Louis. Baszki, olyan jó.
Oh.
Oh.
Oh.
*pittyegés pittyegés*
*pittyegés pittyegés*
-Francba! - felültem az ágyon, izzadtan ettől az álmomtól, és láttam, jól tudtam, hogy problémám van. Óriási probléma.
Elkezdtem izgatni magam a boxemeremen keresztül, és máris nyöszörgő zűrzavar lettem. Olyan nagy szükségem volt Louisra most.
Levettem a boxeremet, kezembe vettem a farkamat, és elkezdtem szorítani, és felhúzni a kezem a hosszamon.
- Bassza meg, Louis. - nyögtem fel, és megpróbáltam a farkamra képzelni a kezét és a száját.
Felgyorsítottam a tempót, és hamarosan örömömben sikoltottam, ami most felülkerekedett rajtam.
- Élvezz nekem, baby boy. - Ismétlődött a fejemben a Skype-beszélgetésből. Végigfolyt az ágyneműmön és a kezemen.
És olyan jó érzés volt.
VOUS LISEZ
Princess for Daddy/L.S.- Fordítás!
Roman d'amour- Ó, Apuci, bárcsak most megcsókolhatnálak.-nyöszörgte Harry. - Én is ezt kívánom, babyboy. - válaszolta Louis. Avagy egy történet, ahol Louis énekes, Harry pedig egy jól ismert modell, és Louis béby-je. Ezt a könyvet nem én írtam, én csak fordítom...