➳ ein

78 14 6
                                    

choi baram

🙄 nice game Jeon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🙄 nice game Jeon

?

Responsible!

Shiro

What the fuck?!

Jeon FUCKIN

UNBLOCK THIS USER

Sebaik sahaja butang block ditekan seorang pelajar lelaki Bora Highschool, telefon pintarnya dicampak ke tepi.

Decitan dilepaskan Jeon Jungkook yang hanya mengenakan seluar pendek itu. "*Michin nyeon" kata lelaki itu sinis bangun dari katilnya.

*crazy b*tch

"Jungkook ma man!" Kata Jeong Jaehyun dan Kim Yugyeom sebaik sahaja rakan mereka masuk ke kelas.

Jungkook yang hanya mengangguk itu menarik kerusinya untuk duduk.

Kerusi diseret. Kini meja lelaki itu menjadi tempat Jaehyun dan Yugyeom berkumpul.

"So! Any hot topics about hot chicks?" Soal Yugyeom dan Jungkook terus tergelak besar.

"Bosan. Bukan seronok pun" ringkas Jungkook menjawab. Jaehyun dan Yugyeom terus bertaut kening.

"Bosan? Kau bi.."

"Kook sebatang" minta Cha Eunwoo, rakan kelas sebelah mereka bertiga. Jungkook yang mula menyelongkar begnya itu terus berkerut hairan.

"Weyh mana sia" cari Jungkook menggoncang begnya dan beberapa paket kondom serta lighter mula bertaburan.

Melihat rakan sekelas mulai memasuki kelas, dua rakan yang duduk berkumpul di meja belakang itu cepat-cepat kutip dan meletakkan paket-paket kondom serta lighter itu di bawah punggung mereka.

"Tak ada weyh!" Geleng Jungkook dan Eunwoo menggulingkan matanya.

"Korang ada?" Soal lelaki itu kini kepada dua rakannya. Jaehyun menyeluk poket seluarnya dan sebatang rokok diberikan.

"Jumpa tempat biasa, Mingyu ada barang boek" bisik Eunwoo dan tiga rakannya mengangguk faham. Keluar sahaja Eunwoo dari kelas itu, pandangan Jaehyun dan Yugyeom jatuh ke Jungkook.

"Tak kan kau stop merokok sia" serentak Yugyeom dan Jaehyun. Jungkook laju menggeleng.

"Gila apa aku nak stop awal!" Bising Jungkook yang mula memasukkan semula barangannya yang bertaburan tadi di dalam beg.

[𝐎𝐆] Moon Cheryl - JJKWhere stories live. Discover now