"Puan Jang tak datang harini. Tapi dia minta proceed tugasan dia sent dalam group" ujar Wooyoung sebaik sahaja mendapat balasan mesej dari guru seninya.
Satu kelas sudah mengeluh.
"Argh! Kemalasan!" Jerit Yugyeom mula meregangkan otot-ototnya. Tangan yang sengaja mengacau Jaehyun dari belakang itu ditampar lelaki itu kasar.
"Argh! Argh! YAH! YAH!" Jerit Yugyeom mula bangun dan lari ke belakang Jungkook.
Jungkook yang cuba untuk menolak rakannya ke depan mula terhenti selepas mendapat satu panggilan.
Kelas cepat-cepat ditapak lelaki itu keluar dan dua rakannya sudah betukar pandangan.
"Asal?" Soal Jaehyun dan Yugyeom yang turut tidak tahu itu hanya menjongketkan bahunya.
➽ ➽ ➽
"Jaga atuk tu. Dia tanggungjawab.."
"Jeon Jeonggi" potong Jungkook menepis kasar tangan makciknya yang ingin menyentuh bahunya.
Puan Jeon Jeonghee yang mengambil Jungkook dari sekolah sebentar tadi hanya melepaskan keluhannya.
"Hmmm"
"Kalau ada apa-apa feel free to contact me" Pesan Puan Jeon dan Jungkook hanya mengangguk malas.
Keluar sahaja wanita pertengahan 30-an itu dari wad Atuk Jeon, tubuh atuknya dipandang Jungkook kosong sebelum angin keluhan dilepaskannya.
yugyeom sekelas
atuk kau macam mana?
dalam petang ni aku dengan Mingyu pergi hantar bajuNotifikasi yang diterima direnung Jungkook agak lama. Kepalanya diangkat dan tubuh terkujur atuknya kembali dipandang.
yugyeom sekelas
atuk kau macam mana?
dalam petang ni aku dengan Mingyu pergi hantar bajutak pa
aku ambil sendiri
lagipun shift aku mula awal juga hariniouh
whatever kami dah sampai dah pun( ≖_≖)凸
biadap
( ≖_≖)╭∩╮_______________________________
Jungkook menyimpan semula telefon pintarnya ke dalam poket seluar.
"Moto aku? Still kat sekolah?" Soal Jungkook yang mengambil beg kertas berisi bajunya daripada Mingyu.
"Lepas Eunwoo dengan Bambam balik beli barang, diorang singgah sini kejap" Jawab Yugyeom yang mula mendekati katil yang menempatkan Atuk Jeon.
"Doktor cakap apa?" Soal Mingyu yang kini duduk di atas sofa yang berada di wad kelas pertama itu.
"Still cari matching donor" keluh Jungkook yang sudah buntu.
"Appa k..."
"Orang tua tak guna tu? Bapak sakit dari anak dia kecil sekejap pun tak pernah jenguk"
YOU ARE READING
[𝐎𝐆] Moon Cheryl - JJK
Fanfiction𝐎𝐧-𝐆𝐨𝐢𝐧𝐠 Jeon Jungkook, 18 tahun. Mempunyai latar belakang yang sangat bermasalah. Moon Cheryl, 18 tahun. Sejak dia berpindah ke sekolah baharu, dia mula mengenali Jungkook lebih dalam daripada orang lain. Banyak yang dia pelajari tentang Jun...