➳sechs

41 6 2
                                    

Bunyi muzik yang kuat mula mengejutkan Jungkook. Lelaki yang terasa sakit dihempap itu cuba mengalihkan tubuh rakannya ke tepi.

Ototnya diregangkan sedikit dan t-shirt kelabu yang dipakai semalam disarungkan ke badan.

Sebaik sahaja bilik rakannya ditapak keluar, PAK! Satu tamparan melekat di wajah kacak miliknya.

Beralun dada gadis yang datang ke rumah rakannya pada pagi itu.

Wajah malas ditunjukkan Jungkook. "Sampai rumah parents Yugyeom? Melampau betul kau ni..."

"BERTANGGUNGJAWABLAH GILA!" Jerit Choi Baram sudah hilang sabar.

Jeritan kuat yang secara tidak langsung mengejutkan tujuh lagi rakan Jungkook yang semuanya berkumpul di bilik Yugyeom malam semalam sudah menjenguk ke luar bilik.

"Aku tak pernah ada raw sex with anybody tau"

"Kau yang murah semua nak tuduh aku"

"Siapa ajak siapa sekarang ni?" Balas Jungkook masih berbaur tenang.

Yugyeom yang sempat memeriksa ibu bapanya jika sudah pulang ke rumah dari perkahwinan sepupunya di Masan itu melepaskan angin lega selepas memastikan kereta mereka tiada.

"Baram kau baliklah dulu"

"Tak manislah jiran sini..."

"Oh! Tak manis? JADI MANIS SANGATLAH GIGOLO KORANG GELARKAN BEST FRIEND NI?!" Jerit Baram selepas mendengar pujukan Mingyu itu.

PAK! Kini wajah gadis itu ditampar Jungkook.

"KAU JANGAN SESUKA HATI HINA AKULAH!" Jerit lelaki itu. Jungkook yang sudah dibawa masuk ke dalam bilik oleh Jaehyun dan Eunwoo untuk cuba tenangkan dia itu diusap perlahan.

"Baliklah Baram"

"Tanyalah Yeonjun. Mungkin dia yang buat tanpa protection" ujar Bambam kini meminta gadis itu untuk pulang.

Bebola mata gadis itu diputarkan. "Aku akan buktikan budak ni anak Jung.."

"BALIK LA WEI! HINGAQ PULAK AKU NAK LENA" Jerit Minghao yang menenyeh matanya sambil memeluk anak patung harimau yang sempat dicuri dari dormatenya di asrama.

➽ ➽ ➽

"Tu kau nak start hari ni ke?" Soal Mingyu yang sedang mengeringkan rambutnya. Jungkook yang masih melentangkan dirinya di atas katil menggeleng.

"Entahlah"

"Macam malas pula"

"Tapi kalau tak kerja, aku nak dapat duit dari mana?" Keluh Jungkook kini bertukar ke posisi duduk.

"Merompak? Alah duit makan kami pun hasil buli je" selamba Eunwoo yang mengulum lolipop itu.

Angin keluhan dilepaskan Jungkook buat sekian. Baru sahaja lelaki itu ingin mengeluarkan kata-kata, satu kotak telefon sudah mendapat di hadapannya.

"Nah hadiah birthday" Kata Yugyeom mencampakkan kotak telefon pintar di hadapan Jungkook.

Remaja lelaki yang sudah berdecit itu sempat tergelak sebelum menggeleng.

Buka sahaja kotak itu, segala serangga sudah keluar.

"AAAAAH LIPAS!"

"WEYH SIOT ULAT!!!"

"BODOH KAU YUGYEOM KAU NAK MATI AWAL KE?!!!"

[𝐎𝐆] Moon Cheryl - JJKWhere stories live. Discover now