➳ drei

52 11 6
                                    

"Selamat petang rakan abang sayaaaaaa" tegur Cheryl ceria menapak masuk ke kafe milik rakan abangnya.

Mark Tuan yang sedang menyiap pesanan pelanggannya itu hanya menoleh sekilas sebelum whipped cream diletaknya di atas caramel latte yang dipesannya.

"Cherry bila sekolah? Lama tak nampak" soal Mark yang tersenyum mesra semasa memberi pesanan itu ke pelanggan yang setia menunggu di kaunter itu.

Keadaan kafe agak lengang ketika itu. Tempat berdekatan kaunter diambil Mark dan Cheryl.

"Oppa tanya apa tadi?" Soal Cheryl yang kurang jelas mendengar soalan Mark sebentar tadi.

"Ah, oppa tanya bila sekolah? Baru harini?" Ulang Mark.

"Yep!" Ringkas Cheryl memberi anggukkan. Mark yang turut mengangguk itu mula berasa teruja.

"Ok! Order apa je Cherry nak! Oppa belanja!" Kata Mark. Mata Cheryl yang sudah membulat sudah dikelipkan tidak percaya.

"Jinjayo?!" Soal gadis itu untuk memastikan apa yang dia dengar itu betul. Terangguk sahaja kepala rakan abangnya itu, remaja perempuan itu terus melihat pilihan menu.

"Cherry nak caramel frappe and..."

"Honey tteobokki?" Teka Mark dan laju gadis itu mengangguk.

"Ok! Tunggu kejap ya" senyum Mark menyerabaikan sedikit rambut gadis itu.

Mark yang begitu rapat dengan Cheryl sejak terkorbannya Puan dan Tuan Moon beberapa tahun lalu, secara tidak langsung melihat gadis itu membesar di hadapan matanya.

Semasa menunggu, telefon pintar sempat dikeluarkan Cheryl. Contact name abangnya ditekan.

yoongeh abang🗿

teka aku kat mana

mana?

Ish tekalah!
🙄

tak tahulah
kat mana? Rumah?

Salah

Dah tu?

Teka je la

ISH MANA KAU NI?!

tak yahlah marah
('•̥̥̥ ᎔ •̥̥̥')

ye la mana
🙄

ye la mana🙄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[𝐎𝐆] Moon Cheryl - JJKWhere stories live. Discover now