18

796 131 63
                                    

Sırtında küçük bir sırt çantası ile elimi tutarak ilerliyor. Bir süredir bu şekilde yürüyoruz bahsettiği gölü bulmak adına ve konuşmaktan dikkatinin dağıldığını düşünüyorum. 

''Kkami'yi en son gittiğimde sıcak havalar yüzünden büyükannemde bırakmıştım. Orada istediği gibi gezebiliyor bahçede. Bir ara onu almaya gideceğim, benimle gelmek ister misin?''

''Kkami?''

Tanıdık olmayan isimle bir göl görebilmek veya suyun sesini duyabilmek adını çevreme dikkat kesilmiş halim beni terk ediyor ve bakışlarımı etrafımızı saran ağaçlıktan çekerek onunla buluşturuyorum.

''Köpeğim Kkami, çok tatlı bir kızdır fakat biraz agresif. Sana havlarsa korkma.''

Yumuşak ses tonuyla köpeğinden bahsetmesi bana oldukça tatlı gelirken ailesinden biriyle de tanışacağım düşüncesinin heyecanıyla ''Evet, seninle onu almaya gelmek isterim. Tabi büyükannene fazladan bir misafir yükü çıkartmayacaksam.'' diye yanıtlıyorum önceki sorusunu.

''Seni tanımak istediğinden bahsetmiştim, yük olacağını düşünme.''

Bakışları ileride bir yere takılırken adımlarını hızlandırarak konuşuyor. Arkasında kalmamak adına ben de adımlarımı hızlandırıyorum ancak onun uzun bacaklarıyla attığı adımlara yetişemeyerek geride kaldığımda önüme de bakmadığım için bir dala takılıp sendeliyorum. Boştaki elim düşmeme karşılık yere doğru siper olurken elimi tutan elini sıkılaştırarak sol kolunu belime sarıyor, bu sayede yere çakılmaktan kurtuluyorum.

''İyi misin bebeğim?''

''İyiyim.''

Endişenin işlediği sesine karşılık yeşillenmeye başlamış toprak zemin ile bakışırken konuştuğumda belimdeki koluna tutunarak vücudumu düzeltiyorum. Endişe dolu gözleri gözlerimi bulurken narin dokunuşlarla yanaklarımı kavrıyor. 

''Üzgünüm bebeğim, fazla aceleci davrandım gölü görünce.''

Bana bebekmişim gibi hissettiren bu tavrı kalp atışlarımı tüm vücudumda hissedilebilir kılıyor kendimce ve baş parmakları hafifçe yanağımı  okşuyor. Benden uzun bedenin yakınlığı ve yanaklarımı kavramış olmasıyla hafifçe yukarı dönük başım ve yoğun bakışlarıyla gerçekten küçük hissederken iyi olduğuma kanaat getirmiş olacak ki etkilenmiş halimin de farkında olarak küçük, yaramaz bir gülüş bırakıyor. 

''Hadi gel.''

Adımları daha yavaş bir haldeyken sakince yürüyorum yanında ve ayrılmamış ellerimize ek olarak boştaki elimle kolunu da tutuyorum.  Görüş açımıza daha net giren göl ile gözlerim şaşkınlık ile büyüyor, adımlarım da duraksıyor. Benim duraksadığımı fark eden beden de ne olduğunu anlamak için tekrar bana dönüyor ancak dudaklarımdan sadece ''Burası...''kelimesi dökülüyor. Onu bekletmeden kısaca dudağımı dilimle ıslatıp bakışlarımı gölün üzerinde tutarken devam ediyorum.

''Burayı rüyamda görmüştüm, seninle birlikte.''

Onun da gözleri şaşkınlıkla büyürken rüyanın devamının aklıma doluşmasıyla yanaklarımın hafifçe ısındığını hissedebiliyorum. Saçlarımın arasından süzülen rüzgar tenime çarparken dahi zihnimi ele geçiren gerçekçi rüyanın parçalarının eseri olan bu sıcaklığı silemiyor. Yanaklarımın kızarma ihtimaline veya gri saçlı bedenin rüyamla ilgili bir şey sorma ihtimaline karşılık duraksamış olan adımlarımı tekrar sürdürüyorum.  Konuyu dağıtmak için aklıma gelen soru dudaklarımdan dökülüyor.

''Piknik mi yapacağız burada?''

''Hayır suya gireceğiz.''

Gölün kenarına yaklaştığımızda kulaklarıma dolan canlı sesiyle elimi bırakırken sırtındaki küçük çantayı da çıkartıp bir ağacın dibine koyuyor. Ormanın içinde olan bu gölün etrafı, bu dönemde otelin de az misafiri olmasıyla tamamen ıssız ve bundan cesaret alıyor olsa gerek üzerindeki tişörtü sıyırıyor. 

İrisleri irislerimden ayrılmazken çıplak teni ortaya çıktığında bana yaklaşıyor ve parmak uçlarını bileklerimden yukarı doğru sürterken dirseklerimde duruyor, bakışları dudaklarıma düşüyor. Uzun gri saçları ise tatlı meltem ile yüzüme doğru savruluyor hafifçe.

''Suyun henüz tam olarak ısındığını düşünmüyorum, bence iyi bir fikir değil Nepenthe.''

Dudakları dudaklarıma değecek kadar yaklaştığında nefesleri nefeslerime karışıyor, parmak uçları tenime hafifçe sürtünüyor ve dudaklarıma çarpan dudaklarını konuşmak için oynatıyor.

''Soğuk olsa da birbirimizi ısıtabiliriz Lixie.''









''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Nepenthe | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin