17

804 135 59
                                    

Valizlerimizi içeriye sürüklememizin ardından avuçları arasına aldığı elimle oynamakta olan gri saçlı bedenin ayırttığı odanın hazırlanmasını bekliyoruz resepsiyon katında bulunan yumuşak koltuklarda. Biz odayı beklerken bizi oldukça güler yüzle karşılamış olan görevli ise aldığı kimliklerimizle işlemleri yapıyor.

Yanımdaki beden ile bacaklarımız birbirine temas ederken bilgisayara eğilmiş görevlinin üzerinden bakışlarını çekerek sağ elini bacağımın üzerine yerleştiriyor. Uzun parmakları bacağımın iç kısmına salınırken gevşekçe duran eli hafifçe sıkılaşarak bacağım üzerinde gidip geliyor. Gözlerimin içine bakarak yaptığı atakla birlikte nefesim tekliyor. 

Yine gözlerini süsleyen yeşil lensler irislerinde toplanmış parıltıları gizleyemiyor ve onun ufak dokunuşundan etkilendiğimi gözlemleyebildiği için memnuniyet kırıntılarını da taşıyor. Hiçbir şey yapmamış gibi gözlerindeki parıltıları küçük kıkırtısıyla kısılan göz kapakları gizliyor ve eli bacağımdan çekilmezken işlemlerimizle ilgilenen çalışanın yanımıza adımlayan sesleriyle bakışları oraya dönüyor.

''İşlemlerinizi tamamladım bay Hwang, odanız da hazırlanmış. Size odanızı göstereyim.''

Bizi karşıladığında olduğu gibi aynı güler yüzle konuşan adamın yanına biri daha geldi ve odaya çıkarmak üzere valizlerimizi almasının ardından biz de konuştuktan sonra yolu göstermek için önden ilerleyen bedeni takip etmeye başlıyoruz. Kaliteli durmasının yanında samimi ve rahat hissettiren otelin içinde asansörün önüne geldiğimizde valizlerimizi teslim alan beden çalışan asansörüne giriyor, biz ise misafir asansörü önünde girişimizi yapan beden ile bekliyoruz. Güler yüzüyle bize dönüyor, asansör kat kat zemin kata yaklaşırken.

''Çift misiniz? Burayı genelde çiftler tercih eder veya çocuksuz aileler.''

Sorusu bir yapmacıklık veya kınama taşımıyor, bu yüzden rahatsızlık duymuyorum fakat benden biraz daha uzun olan gri saçlı bedenin cevaplamasına fırsat veriyorum. İlişkimize bir isim koymak adına konuşmadığımızı o an fark ediyorum, karşıma çıkar çıkmaz akışına kapıldığım bedenin ömrüm boyunca özlemini duyduğum kişi olduğunu biliyordum, biliyorum. 

Benim gibi bunu konuşmadığımızı yeni fark eden beden kısa bir anlığına bakışlarını önünde duran adamdan çekip benimle buluşturuyor ve şaşkınlık içeren bakışlarının yerine büyük bir kararlılık işlenirken adama dönerek ''Evet, çiftiz.'' diye yanıtlıyor.

Onun bunu güvenle söyleyişinin ardından kolumu ince beline sarıyorum gülümseyerek. Uzun boyuna rağmen bana sığınıyor, hoşuma gidiyor. O sırada açılan asansör kapısıyla boş kabine adımlıyoruz. Bizimle ilgilenen çalışan önce bizim geçmemiz için izin verirken kapıya dönük bir şekilde duruyoruz elim gri saçlı bedenin belini terk etmezken.

Tekrar önümüzde duran bedenin sırtının bize dönük olmasıyla odamızın olduğu kata çıkan asansörde bana sokulan bedenin tişörtünün içine sızıyor elim ve çıplak teni avcumun altındayken belini sıkıyor parmaklarım. Başı hafifçe yana eğilerek benim başıma doğru düşüyor ve gözlerini yumuyor, resepsiyonda benimle oynamasının karşılığı olarak küçük dairesel bir hareketi takınıyor baş parmağım çıplak teni üzerinde. 

Asansörün durmasıyla elimi çekiyorum belinden ve bir boşluğa düşmüş gibi bakışlarını üzerime dikse de fark etmemiş gibi davranarak odamızı göstermekte olan bedenin peşinden ilerliyorum. Tensel teması seviyor olmasından dolayı üzerime diktiği bakışları sırtımda hissederken bundan memnun olmadığını biliyorum ancak odaya girdiğimizde istediği gibi bana sırnaşacağını da biliyorum, o beni ele geçirircesine sararken ise ona bir direncimin olmayacağını da ikimiz birden biliyoruz.

Nihayet önünde durduğumuz odanın kapısını kartla açıyor aramızda yabancı kalan beden ve yemek saati gibi şu anda önemsiz olarak gördüğüm kısa bilgilerin ardından iyi bir tatil geçirmemizi dileyerek yanımızdan ayrılıyor. Valizlerimiz çoktan kapının önüne bırakılmış olduğu için onları içeri çekerken ben de içeri giriyorum. 

Hızla kolları arkamdan belime dolanırken ''Biraz dinlenelim sonra seni oraya götüreceğim.'' diye fısıldıyor kulağıma. 








Önceki bölümü okumayı unutmayın 🧡

Önceki bölümü okumayı unutmayın 🧡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Nepenthe | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin