Pov y/n
Ik keek met een opengevallen mond naar de opening van de deur. 'kan je het zien' zei Matthy met een grijns. Daar stond Matthy in de deur opening met nat haar en een handboek om zijn middel. Ik keek snel naar benden. 'wat kwam je doen?' vroeg Matthy ongeduldig. 'uhm.. ik moest.. uhm vragen van Raoul of dat uhm.. jullie zo komen eten'. Zei ik verlegen. 'ja we komen zo' zei Matthy en sloeg de deur dicht. Ik liep verbaasd terug naar mijn kamer. en Ik kwam met een rood hoofd de kamer binnen. 'wat is er met jou gebeurt' vroeg Raoul. 'niks niks niks' zei ik snel. 'aan het appen met wat chicks chicks chicks' zei Raoul lachend. Ik lachte en liep naar de badkamer om me klaar te maken voor het eten. Toen ik klaar was liepen Raoul en ik naar benden. De rest zat al aan een tafel. Ik ging tegen over Matthy zitten. Terwel ik aan het eten was zag ik dat Matthy mij de hele tijd aan het aan kijken was met een grijns op z'n gezicht. Ik werd er helemaal ongemakkelijk van en besloot er wat van te zeggen. 'wat is er Matthy' zei ik terwel ik wat eten in mijn mond stopte. 'nou ik zat na te denken hoe ongemakkelijk je was toen je aan mijn deur stond' zei Matthy met de stomste grijns. Iedereen keek me vragend aan. Ik moest snel iets verzinnen om terug te zeggen. 'ahg ben ik zo belangrijk dat je steeds aan mij denkt' zei ik met een knip oog. Matthy zuchte en at weer verder. Toen iedereen klaar was met eten gingen we nog naar het strand. We hoefden niet ver te lopen, want ons hotel lag aan het strand.
De zon ging onder dus ik wou wat foto's maken voor op Instagram. Ik vroeg aan Koen of dat hij de foto's kon maken. 'ja natuurlijk' zei hij. We maakte wat foto's en gingen terug naar het hotel. Het was al laat geworden dus we besloten om te gaan slapen. Ik keek nog naar de foto's die Koen van mij had gemaakt. Ik zuchte en zag dat Koen alleen maar selfies had gemaakt. Ik besloot hem een appje te sturen.Y/n: dus dan besluit je om foto's te maken van je zelf in plaats van mij en dan zijn ze nog eens niet mooi.
Koen: hey hey elke foto die ik maak is mooi ;)
Ik moest lachen en ging slapen.
Pov Matthy
We besloten om met iedereen nog naar het strand te gaan. Toen we op het strand waren zag ik dat Koen foto's van zichzelf aan het maken was. Wat een sukkel dacht ik bij mezelf. Toen we terug in het hotel waren. Ging ik in bed liggen ik kon maar niet stoppen om aan y/n te denken. Ze is eigenlijk best wel grappig, gezellig en best knap. Wacht begin ik nu y/n leuk te vinden.
De volgende ochtend hoorde ik knallende geluiden. Ik deed me ogen open en zag dat Rob en Koen voor me neus stonden met een trommel en een camera. Ik wreef in mijn ogen en ik werd mee getrokken naar de kamer van y/n en Raoul.
JE LEEST
(Bankzitters) Irritatie Tot Liefde
FanfictionJe bent beste vrienden met de bankzitters. Maar met Matthy heeft het nooit goed geklikt. Hij doet altijd vervelend en gemeen. Jij en de bankzitters gaan op vakantie naar Zeeland. Maar toen je uit Zeeland kwam had je totaal een ander leven