hoofdstuk 14

4.6K 63 4
                                    

Pov Koen

We hadden het idee om te gaan stappen met iedereen. We waren in de club aan gekomen en iedereen had een biertje in zijn handen behalve Matthy en ik. Na een tijdje was iedereen dronken. We waren flink aan het feesten. Ik was aan het rond kijken waar iedereen was, maar ik zag Matthy en y/n nergens staan. 'wij zijn Matthy en y/n kwijt' riep ik schreeuwend naar Robbie. 'ik help wel mee zoeken' zei hij terug. Na een tijdje zag ik Rob boos de club uit lopen. Ik wou er achter hem aan lopen maar toen zag ik dat y/n en Matthy in een hoekje stonden te zoenen. Dat had ik ook nooit verwacht. Ik liep naar Matthy en y/n en zag dat y/n stom dronken was.
Na een tijdje gingen we weer terug naar het hotel ik bracht y/n samen met Raoul terug naar hun hotel kamer. Y/n was zo dronken dat ze niet meer op haar benen kon staan.
De volgende dag werd ik wakker en keek naar Rob zijn bed. Ik heb hem niet meer gezien sinds gister avond.
Misschien was hij al naar het ontbijt gegaan. Daar zag ik al wat mensen zitten. 'goedemorgen' zei ik. 'sstt' zei y/n 'hey hebben jullie Robbie gezien, ik heb hem namelijk sinds gisteren avond niet meer gezien' zei ik. Matthy keek mij geschrokken aan of dat hij iets meer wist. 'dan moeten we hem gaan zoeken' zei Milo. We stonden allemaal op en gingen Robbie zoeken.

Pov Matthy

Ik zat aan de ontbijt tafel tegen over y/n ze zag er beroerd uit. Ze was zo dronken gister avond. Ik vraag me af of dat ze nog wel weet wat er gebeurt is. Koen kwam naar benden en vroeg of dat wij Robbie hadden gezien. Wij keken Koen allemaal verbaasd aan.  Koen vertelde dat hij Robbie niet meer had gezien sinds gisteren avond. Ik schrok ervan, omdat Robbie en ik een ruzie hadden in de club. We besloten om Robbie te gaan zoeken.
Eerst gingen we het hotel doorzoeken. Iedereen had hem al gebeld, maar wij hadden geen reactie gekregen. 'nergens is hij te bekennen' zei Raoul. 'wat is er eigenlijk gister avond gebeurt, want ik zag dat Robbie voor het laatst bij jou en y/n was' zei Koen. Ik kreeg een rood hoofd. 'is er iets gebeurt waar ik bij was, ik kan me niks meer herinneren' zei y/n. Fack dacht ik bij mij zelf dus ze herindert die zoen ook niet. Ze stonden mij nog steeds aan te kijken. 'rob en ik hebben al een tijdje ruzie, en ik denk dat het gister avond erger is geworden' zei ik verlegen. 'waarom hebben jullie ruzie dan' vroeg Milo. 'nou.. Rob vind een meisje leuk en ik vind precies het zelfde meisje leuk' zei ik terwel ik naar mijn voeten keek. 'Liefde ook altijd' zei Raoul. Y/n keek mij teleurgesteld aan. Zou zij mij ook leuk vinden zat ik bij mezelf te bedenken. Nee nu is het belangrijk dat we Robbie vinden. 'ik ga op het strand kijken of dat hij daar is' zei y/n. 'Ik ga wel mee' zei ik. We liepen het hotel uit. 'dus wie vind je leuk' zei y/n. Ik bleef stil 'je kan het heus zeggen tegen mij ik vertel het niet door' zei y/n lachend. 'nou ik vind jou leuk' zei ik met een zachte stem. Y/n keek mij schrokken aan. 'mij...' zei ze. Ik knikte. Y/n bleef stil. Het was een beetje akward toen ik naar het strand keek zag ik iemand zitten. 'robbie' riep y/n.

(Bankzitters) Irritatie Tot Liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu