hoofdstuk 4

5.3K 69 1
                                    

Pov y/n

Ik werd wakker en besefte dat er geen muziek meer draaide. ' Rob welk liedje wil je luisteren' vroeg ik met een slaap stem. Ik kreeg geen antwoord. Dus ik keek achterom en toen zag ik Matthy zitten op de plaats van Robbie. 'wat doe jij hier' vroeg ik geïrriteerd. 'rob trok het niet meer met het gezang van Raoul. Dus ik was zo aardig om met hem te ruilen' zei Matthy met een grijns op zijn gezicht. Ik weet wel waarom hij geruild heeft, want dan kan hij mij pesten voor de rest van de weg.
Ik rook opeens een geur van worstenbroodjes. Ik keek rond en zag dat ze eten hadden gehaald. 'dus jullie gaan eten halen en maken mij nog eens niet wakker' zei ik lichtelijk geïrriteerd. 'nee natuurlijk niet ik laat mijn nichtje toch niet verhongeren' zei Raoul met een lach op zijn gezicht. Er werd een  worstenbroodje op mij schoot gegooid en wat te drinken. Van achteren hoorde ik 'we hebben ook wat autodrop voor je gehaald' zei Matthy. 'thanks' zei ik.
Toen ik het worstenbroodje op had belde Milo mij. Met de vraag of dat we er al bijna zijn. Ik keek naar Raoul en hij knikte ja. 'de chauffeur zegt dat we er bijna zijn' zei ik met een overdreven deftige stem. Aan de telefoon hoorde ik dat ze moesten lachen.

Pov Raoul

'we zijn er' zei ik. 'YESS' riep y/n naast me. Ze begon te vertellen wat ze allemaal hier gedaan en mee gemaakt had toen ze klein was. We waren gestopt voor het hotel. We gingen met z'n alle snel naar binnen. Toen iedereen in had in gecheckt gingen we naar de hotel kamer. Ik en y/n deelde samen een kamer, Rob en Koen deelde een kamer en Milo en Matthy. We liepen naar onze kamer en begonnen onze koffers uit te pakken. Ik keek op de klok en zag dat het al 18.00 was. Ik stelde voor aan y/n om wat beneden in het restaurant te gaan eten. 'goed idee. Moet ik het de jongens vertellen' zei y/n 'uhm ja is goed dan kan ik nog verder mijn koffer uit pakken' zei ik maar toen ik op keek was y/n al weg.

Pov y/n

Ik ging naar de jongens om te vragen of dat hun ook al honger hadden. De kamer van Koen en Rob was aan de overkant van mijn kamer. Ik klopte op de deur en Rob deed open. 'kan ik je helpen?' vroeg hij terwel hij weer naar binnen liep. 'uhm Raoul stelde voor dat we nu even iets gaan eten in het restaurant' zei ik tijdens dat ik de kamer rond keek. 'het is nu al een rommel en we zijn er nog maar net!' zei ik terwel ik Koen aan keek 'ja we hebben niet echt zin om alles netjes in de kast te zeggen' zei Koen lacherig 'maar we komen er zo aan' zei Robbie. Ik liep weer de deur uit en ging naar de kamer van Milo en Matthy. Die naast Koens en Robbies kamer was. Ik klopte op de deur. Toen de deur open werd gedaan keek ik met een opgevallen mond naar de deur opening.

(Bankzitters) Irritatie Tot Liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu