🔞
Ρόναν
Πολέμησα τις Ερινύες μου και τις νίκησα. Κοιτούσα το πρόσωπο της Σύλβιας που το κρατούσα στα δυό μου χέρια με λατρεία. Ήθελα τόσο πολύ να νιώθει όπως κι εγώ, να είναι αμοιβαία τα αισθήματα, που αυτή τη στιγμή ένιωθα ότι πετούσα!
Μόλις μου είπε ότι δεν με φίλησε, ούτε πρότεινε να κοιμηθούμε μαζί χάριν των μαθημάτων, αλλά γιατί με ήθελε.
Ήρθε η στιγμή να τολμήσω μαζί της. Ακόμα φοβάμαι αλλά ξέρω ότι μπορώ να την εμπιστευτώ.
Άφησα λοιπόν τον εαυτό μου ελεύθερο να εκφραστεί όπως ένιωθε, όπως ήθελε καθώς τόσο καιρό έκρυβα τα αισθήματά μου για τη Σύλβια φοβούμενος την απόρριψή της, την κοροϊδία και τα σχόλιά της.
Ίσως κάποια στιγμή νιώσω έτοιμος να της μιλήσω για όσα νιώθω γι' αυτήν. Ίσως όταν θα βρω την κατάλληλη στιγμή.
Αυτή τη στιγμή όμως αυτό που είχα στο μυαλό μου, απείχε κατά πολύ από την ερωτική εξομολόγηση. Λες και οι καταπιεσμένες ορμόνες της εφηβείας κι όλα τα χρόνια που πέρασαν και δεν έζησα τον έρωτα, βρήκαν επιτέλους το κατάλληλο άτομο για να εξωτερικευθούν κι επιτέλους να γευτώ αυτή τη μυστηριώδη, άγνωστη πράξη που τόσα χρόνια τη θεωρούσα ταμπού.
Η Σύλβια είναι εκείνη η γυναίκα που μ' έκανε να αναθεωρήσω τα πιστεύω μου, να ριψικινδυνεύσω και να παραμερίσω ακόμα και τους φόβους μου προκειμένου να το γευτώ. Ήταν η γοητεία του αγνώστου, μα και η γοητεία της Σύλβιας! Σίγουρα για μένα ήταν ο πιο θανάσιμος συνδιασμός!
Έσκυψα στα χείλη της. Η γλώσσα μου βρήκε αμέσως τη δική της. Σαν δυο μαγνήτες που ελκύουν ο ένας τον άλλον. Αμέσως, ηλεκτρισμός με διαπέρασε από την επαφή. Τα χέρια της αύξαναν την ένταση καθώς τα ένιωσα πάνω μου. Τύλιξαν το λαιμό μου και κόλλησε το σώμα της πάνω μου. Το κεφάλι της έγειρε στα πλάγια, βαθαίνοντας ακόμα περισσότερο το φιλί, ξαφνιάζοντάς με.
Ένα ξαφνικό βογκητό βγήκε άθελά μου και ενστικτωδώς τα χέρια μου γράπωσαν τη μέση της σφιχτά.
Πήραμε μια μικρή ανάσα και τότε η Σύλβια, εκμεταλλεύτηκε το μικρό διάλειμμα και με παρέσυρε στο δωμάτιό μου.
Στεκόμασταν μπροστά στο κρεβάτι μου αντικριστά. Ακόμα ζαλισμένος απ' τη σαγήνη της, βρήκα το κουράγιο να την πλησιάσω αντί να το βάλλω στα πόδια.
Κάθισε στην άκρη του κρεβατιού και μου έκανε σήμα να κάτσω κι εγώ.
- Φίλα με Ρόναν.
BẠN ĐANG ĐỌC
CrossXRoads (Ολοκληρωμένη)
ChickLit🔞 Η Σύλβια θέλει τον απόλυτο έλεγχο. Είναι ένα θηλυκό που σαγηνεύει τους πάντες στο διάβα της. Αναζητά έναν δυναμικό άντρα που να της δίνει αυτό που επιθυμεί, να την ικανοποιεί στο κρεβάτι και να της προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή απόλαυση. Ζει γι...