Κεφάλαιο 7

1K 115 196
                                    

🔞

- Καλά ρε συ Κιμ και προτιμάς να πας στην άλλη άκρη του κόσμου να διαβάσεις παρά να πας στη Βιβλιοθήκη;

- Εγώ δεν ξαναπατάω το πόδι μου εκεί που δουλεύει εκείνο το φρικιό!

- Καλά, τί να σου πω...κάνε ό,τι νομίζεις.

Έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα να συναντήσω τον Τζον που είχα γνωρίσει διαδικτυακά από μια εφαρμογή. Θα συναντιόμασταν για σεξ κλασικά. Φαινόταν ο τύπος που γούσταρα.

Έδειχνε σκληρός κι εμένα κάτι τέτοιοι με άναβαν. Καλά έκανα κι έβαλα τα πιο σέξι εσώρουχα που είχα. Έντονο βάψιμο, μίνι κολλητό δερμάτινο φόρεμα με φερμουάρ στη μέση και κορδόνια στα πλάγια, ανοιχτό μπούστο με δερμάτινες λεπτές λωρίδες σαν σχέδιο πιο πολύ για να προκαλεί τον άλλο να κοιτάξει στο επίμαχο σημείο. Ήμουν σίγουρη για το αποτέλεσμα. Θα άναβε ο Τζον σε χρόνο ρεκόρ.

Το καλό του να είσαι μοντέλο ρούχων και αξεσουάρ για eshop είναι ότι έχεις πολύ καλές τιμές σε προϊόντα που αγοράζεις από τη συγκεκριμένη εταιρία ως και 95% έκπτωση. Έτσι μ' αυτόν τον τρόπο έχω αποκτήσει μια καλή γκαρνταρόμπα. Εξάλλου η εταιρία έχει το στυλ που με εκφράζει. Δεν τη διάλεξα τυχαία όταν έκανα αίτηση να δουλέψω εκεί.

Το καλό επίσης με τη δουλειά μου και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ότι αποκτάς εύκολα και γρήγορα φήμη. Εγώ πάντα ήμουν ελεύθερο πνεύμα. Το πάθος μου και ο πόθος να βρω τον ιδανικό και κατάλληλο άντρα, μ' έκανε να εκμεταλευτώ τη μικρή διασημότητά μου και να τη χρησιμοποιήσω στο να γνωρίζω άντρες. Ναι, ήταν σχέσεις της μιας βραδιάς, μα απέκτησα πείρα και γνώσεις. Αυτό ήταν το μόνο καλό. Δυστυχώς δεν απέκτησα αυτό που πραγματικά έψαχνα, καθώς έπεφτα σε κάθε καρυδιάς καρύδι. Ποτέ όμως δεν έπαψα να ελπίζω. Μπορεί άλλοι "καθώς πρέπει" και "ηθικοί" που ίσως να  δουλεύουν σε μια παναπαίσια βιβλιοθήκη-ονόματα πάντως δε λέμε- να με βλέπουν ως μια του δρόμου, παρόλαυτά, δεν ξέρουν τίποτα για μένα. Δεν έχουν δικαίωμα να με κρίνουν. Δεν ξέρουν τί νιώθω, τί ψάχνω, τί έχω περάσει. Έχουν μάθει να βγάζουν συμπεράσματα από μια εμφάνιση ή μια συμπεριφορά, λες και μας ξέρουν μια ζωή!...Εδώ που τα λέμε...κι εγώ το ίδιο έχω κάνει μ' εκείνον.

Σκέφτηκα καθώς σούφρωσα τα χείλη μα αμέσως έδιωξα τις σκέψεις μου για εκείνο το περίεργο δείγμα άντρα. Απόψε θα έβγαινα μ' έναν αληθινό άντρα που θα μου άλλαζε τα φώτα και...ίσως και τα υδραυλικά...χμ...

Συγκράτησα ένα πονηρό γελάκι κι αφού έριξα μια τελευταία φορά στο είδωλό μου στον καθρέφτη, βγήκα έξω.

CrossXRoads (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora