19.

311 18 1
                                    

Autor POV:

Konal sa ten veľký deň na ktorý sa tak všetci tešili ale Y/N vôbec. Y/N stála pred zrkadlom a pozerala na svadobné šaty, ktoré mala práve oblečené. Jej mama prišla do izby a objala ju. " Y/N si nádherná. Určite budeš úžasná manželka." Y/N nad tým prevrátila očami no jej mama si to všimla a za to dostala buchnutie po pleci.


Y/N POV: 

Tak a je to tu. Môj najhorší deň môjho života. Moja mama ma nechala samú v izbe to som bola aj rada. Zrazu mi niekto zaklopal na dvere. Bola to Nayeon. " Y/N tu si!" Nadvihla som obočie. " Čo sa deje?" Nayeon sa posadila na stoličku. " Viem, že máš niečo s mojim bratom a preto som ti chcela poradiť... Prosím nevydávaj sa za niekoho koho nemiluješ. Viem, že keby si mala svadbu s Jungkookom tak by ťa asi vydedili rodičia alebo niečo také ale iba ti radím." Objala som ju. " Nemusíš sa obávať. Ja už si poradím." Lenže problém bol, že ja to vôbec nemám naplánované. Nayeon odišla a ja som mala ešte päť minút čas. 

Nechcem zradiť moju rodinu... ja naozaj neviem...

Začala hrať svadobná pieseň a ja som kráčala k oltáru. Taehyung tam stál v obleku a usmieval sa na mňa. Úsmev som mu opätovala zo slušnosti. Prišla som k nemu. Chytili sme sa za ruky a pozreli sme si do očí. 

" Kim Y/N..." Nestihol kňaz dopovedať pretože niekto rozrazil dvere. Pozrela som sa kto to je.

" Jungkook..." Jungkook tam iba stál a sledoval ma. " Y/N..." Spravil jeden krok. Moja mama sa mračila. " Ignorujte ho! Pokračujte!" Prikázala. " Nie!" Jungkook zakričal a teraz všetky oči boli na ňom. " Y/N. Ja ťa milujem... strašne moc ani si nevieš predstaviť ako. Prosím..." Vedela som čo myslí. Pozrela som sa na moju rodinu. Oni pokývali hlavou na znak nesúhlasu. Nayeon zase prikývla. Do očí sa mi tlačili slzy. " Kde je ochranka!" Mama zakričala. Jungkook sa na mňa pozrel no tento krát mal slzy v očiach. " Prepáč." Bolestivo som sa usmiala. Teraz som už plakala. Prišla ochranka a zobrali Jungkooka no on sa im vytrhol zo zovretia. " Nie Y/N! Ja ťa milujem takto to nemôže skončiť! Y/N prosím poď so mnou." Toto ma už úplne rozplakalo. " Y/N ja ťa milujem prosím. Nepokaz si život." Bolo mi úplne strašne. Tak veľmi som chcela s ním odísť. " Y/N ja ťa neopustím!" Mama to už nevydržala. " Už ho zoberte!" Začala som ešte viac plakať. " Jungkook! Milujem ťa a navždy ťa aj budem!" " Aj ja teba. Toto ti sľubujem!" Jungkook sa usmial a odišiel kvôli ochranke.

" Tak kde sme skončili! Pokračujte!" Mama zakričala. Kňaz začal opäť rozprávať ale ja som to ignorovala. Pozerala som sa na dvere, ktorými Jungkook odišiel. Keď som si ho predstavila som sa usmiala aj keď som plakala. 

Jungkook nikdy ťa neprestanem milovať...


After school / j.jkNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ