Autor POV:
" Veľmi ťa milujem a sľubujem, že ťa nikdy neopustím." Usmial sa Jungkook na Y/N. Y/N ho pobozkala. " Ja ťa nechcem opustiť kvôli Taehyungovi. Aj keď budem mať svadbu s Taehyungom ,tak aj tak sa budem s tebou stretávať. Nikdy nebudem milovať Taehyunga ani keby som mala umrieť." Jungkook bol s Y/N v škole a pri nich sa zrazu objavil Taehyung. " Poď moja budúca manželka." Chytil ju za boky a ruka v ruke odišli do triedy. Ešte pred tým sa uškrnul na Jungkooka. Jungkook na to nereagoval. Y/N sa nezabudla pozrieť ešte na Jungkooka.
" Pusti ma!" Odtrhla sa od Taehyunga. " S Jungkookom sa po svadbe už neuvidíš. Je ti to jasné? Keď ťa s ním uvidím tak sa nedožije ďalšieho dňa a to doslova." Y/N sa vystrašene pozrela na Taehyunga. Začali jej tiecť slzy z očí. " Toto mi nemôžeš urobiť!" Taehyung sa zasmial. " Myslíš? Teraz budeš už moja a nie toho zasrana Jeona Jungkooka!"
Y/N POV:
" Teraz budeš už moja!" Budem jeho a nič s tým nespravím. Prečo nemôžem byť s tebou Jeon Jungkook? Prečo nemôžem byť s niekým koho milujem?
Jungkook POV:
Stál som za dverami a počúval som o čom sa rozprávala Y/N s Taehyungom. " S Jungkookom sa po svadbe už neuvidíš.." Nič iné som už nepočul. Stále som si v hlave opakoval túto vetu. To nemôže byť pravda. Bez Y/N nemá môj život zmysel. Keby zomrela tak aj ja zomriem.
Nebudem sa miešať už do ich vzťahu a nechám ju tak. Robím toto iba kvôli Y/N. Robil by som jej iba problémy. Milujem ju najviac na svete ale musím ju nechať ísť. Má ešte pred sebou celý život. Nedovolím aby si ho zničila kvôli mne. Ako povedal Taehyung. Po svadbe sa už s ňou nebudem stretávať. Bezo mňa bude mať lepší život.
Milujem ťa Y/N a navždy aj budem...
VOUS LISEZ
After school / j.jk
FanfictionNikdy som nečakala, že sa zamilujem do môjho najväčšieho nepriateľa. Vždy sme sa neznášali až na ten jeden osudný deň, kedy sa to celé zmenilo. Od vtedy sa mi otočil život hore nohami a každé jedno rozhodnutie čo som spravila som oľutovala. Do život...