Po dvoch týždňoch som začala chodiť s Jungkookom. Moji rodičia si to priali. Stále opakovali, že je dobre, že som si vybrala Taehyunga a nie toho Jungkooka. Rodičia stále rozprávali o Jungkookovi akoby bol nevzdelaný a také podobné veci. Práve teraz sme s Taehyungom aj s rodičmi raňajkovali pri stole. Otec ako každé ráno čítal noviny. Mama ešte dorábala raňajky a ja som si zatiaľ naliala pomarančový džús. Pri rodičoch som sa musela chovať inak. Nepoznali ma. Ani Taehyung. Nevedeli, že fajčím. Sadla som si vedľa Taehyunga a podala som mu džús. Mama si sadla k stolu a všetci sme začali raňajkovať. Zrazu som pocítila ruku na mojom stehne. Pozrela som sa pomaly na Taehyunga, ktorý sa robil akoby nič ale všimla som si, že sa trochu pousmial. Začal sa s mamou rozprávať a ja som si zatiaľ obzrela jeho ruku. Nebola to proste Jungkookova ruka. Jungkook má potetovanú ruku zatiaľ čo Taehyung je proti tetovaniam. Taehyung mi trochu stlačil stehno a chcel ísť s rukou vyššie ale ja som mu ju stihla zachytiť. " Prestaň! Sú tu naši."
*
Opäť škola. S Taehyungom som sa držala za ruku a kráčali sme po chodníku. Usmievali sme sa. Podľa všetkých sme boli dokonalý pár no mne to tak nepripadalo pretože to nebol on...
Prišli sme pred školu a tam som videla stáť Jungkooka. Jungkook zmenil štýl obliekania. Stále chodil len v čiernom. Stretli sa nám pohľady. Zastavil sa mi dych. Nenápadne sa na mňa usmial a potom odišiel do triedy. Ostala som stáť na tom mieste ako socha. Taehyung do mňa drgol. " Y/N?" Zakýval mi rukou pred tvárou aby som začala vnímať. Jungkooka úplne ignoroval. On ho bral ako nejakého chudáka. " Nechceš mi povedať že si sledovala toho chudáka." Namyslene sa zasmial. Zamračila som sa na Taehyunga a drgla som doňho. " Čo si o sebe myslíš?! Ty nie si o nič lepší a takto nikdy o ňom nebudeš rozprávať! Jungkook je ten najlepší človek, ktorého som kedy stretla a ty! Ty si nič!" Predstava bola strašná, že v minulosti aj ja som bola taká. Nahnevane som odišla do triedy.
YOU ARE READING
After school / j.jk
FanfictionNikdy som nečakala, že sa zamilujem do môjho najväčšieho nepriateľa. Vždy sme sa neznášali až na ten jeden osudný deň, kedy sa to celé zmenilo. Od vtedy sa mi otočil život hore nohami a každé jedno rozhodnutie čo som spravila som oľutovala. Do život...