20.

318 18 0
                                    

JK POV: 

Bolo strašne bolestivé vidieť Y/N s Taehyungom. Sedel som na posteli a sledoval som dom oproti. Prešiel od svadby už týždeň. Pred JEJ domom zastavil taxík a z neho vystúpila ona ale bohužiaľ nie sama. Bola tam s Taehyungom a smiali sa. Postavil som sa a išiel som k oknu. Zrazu sa na mňa pozrela ona. 

Y/N POV: 

S Taehyungom sme boli na svadobnej ceste a práve sme dorazili. Taehyung ako pravý gentleman mi otvoril dvere on auta a ja som vystúpila. Pomaly sme kráčali k domu no v tom ma niečo donútilo otočiť sa na jeho dom. Práve stál v okne. Ako som ho zbadala som si spomenula na všetko čo sme spolu zažili. 

Zrazu ma iba niečo šteklilo na čele. Keď som otvorila oči, tak som videla, ako Jungkook sa uškŕňal a popri tom držal fixku s ktorou mi písal niečo na čelo. " Čo si myslíš, že robíš?!" Rýchlo som utiekla na wc sa pozrieť, čo tam napísal. Bolo tam napísane kurva. Rýchlo som si to zmyla. TO JE CENTROFIXA! " Jeon Jungkook ja ťa zabijem!" Rýchlo som išla naspäť do triedy kde on stál a iba sa smial. " Teraz si ma nepraj!" Rýchlo som išla k nemu. On sa zasmial a začal sa ku mne približovať. "Lebo čo?" Oprela som sa o stenu. Dal ruky k mojej hlave takže som nemohla utiecť. Bol tak blízko pri mojich perách, že som mohla pocítiť jeho dych na mojich perách. Začalo mi zase rýchlo byť srdce. Zrazu sa to stalo. Pobozkal ma.

Teraz keď si na to spomeniem tak sa na tom smejem. Vtedy sme boli nepriatelia a teraz... Nechápem ako sme sa tak strašne niekedy mohli neznášať. Usmiala som sa na Jungkooka a potom som sa otočila k Taehyungovi.

Autor POV:

Y/N aj Jungkook chceli byť veľmi spolu no každý vedel, že najlepšie bude keď na seba zabudnú a každý pôjde svojou cestou. Y/N to tak aj spravila no Jungkook sa cez to nepreniesol... Vedel, že Y/N je iba jedno dievča a že také si môže ešte nájsť ale proste on nechcel. On chce iba Y/N a nikdy nebude chcieť nikoho iného. 

JK POV:

Prišiel som do kúpeľne, že sa pôjdem osprchovať. Vošiel som do vane a pustil som studenú vodu na seba aby som sa schladil a zahnal som všetky myšlienky. No problémom bolo, že som ešte viac začal rozmýšľať nad Y/N a Taehyungom. Po asi desiatich minútach som vyšiel zo sprchy a prišiel som k umývadlu. Rozhodol som, že si oholím bradu. Chytil som žiletku no zrazu ma napadla tá najhoršia myšlienka. Urob to. Rozmýšľal som nad tým, či to urobiť. Priložil som žiletku k zápästiu. 


After school / j.jkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin