3 dage tilbage

881 28 4
                                    

Da timen var slut fortalte fulgtes jeg med Hannibal ned i kantinen for at spise. På vej derned fortalte jeg alle vi mødte, at Hannibal skulle være med i en tv-serie. Jeg fortalte det også til Camilla, og hun synes også det var virkelig fedt. "Ej ik sig det til flere nu. " sagde Hannibal, og rødmede. "Så flot er det heller ikke. " Sagde han. "Tager du gas på mig? Det er jo helt fantastisk! Jeg mener at en fra vores lille skole skal være med i en tv-serie. " Sagde jeg, og han omfavnede mig.
Da jeg kom hjem skyndte hjem mig ind, og fortalte det til mine forældre. "Ej hvor spænende." Sagde min mor. Min far sagde ikke så meget, han nikkede bare når min mor sagde noget.
Om aftenen skrev jeg lidt med Hannibal: "hvornår tager du afsted?" Spurgte jeg. Efter et par minutter skrev han tilbage. "Jeg rejser allerede på lørdag." Svarede han. "Men det er jo om 3 dage. " Skrev jeg, og jeg kunne mærke at jeg blev lidt trist ved tanken. "Ja, men jeg tænkte på om du ville med ud og spise fredag aften?" Skrev han. Jeg tænkte lidt inden jeg svarede ham. "Selvfølgelig, men hvorhen?" Skrev jeg. "Det finder du ud af på fredag." Svarede han, og jeg slukkede min mobil og lagde mig til at sove.

Always himWhere stories live. Discover now